شرکت سامسونگ نسخه ویندوز اپلیکیشن Samsung Phone یا همان برنامه تماس را برای گلکسی بوک ۴ عرضه کرده که امکان برقراری تماس با لپ‌تاپ را برای کاربران فراهم می‌کند.

قابلیت iPhone-continuity یکی از ویژگی‌های جذاب کامپیوترهای اپل است.کاربران می‌توانند بااستفاده از این قابلیت تماس تلفنی را بدون توقف به کامپیوتر منتقل کرده و درنتیجه ادامه مکالمه بدون نیاز به آیفون برقرار می‌شود. این قابلیت در ویندوز به‌نام Link to Windows قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند بااستفاده از آن، تماس تلفنی خود را به کامپیوتر منتقل کنند. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ هم نسخه دیگری از این قابلیت را تولید و عرضه کرده است.

بااعلام کاربران در شبکه اجتماعی ردیت، نسخه ویندوز اپلیکیشن Samsung Phone یا همان برنامه تماس سامسونگ در دسترس کاربران قرار گرفته است. همان‌طور که اشاره شد، این قابلیت امکان انتقال تماس از گوشی به لپ‌تاپ و کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز را فراهم می‌کند، البته کیفیت بهتری نسبت به ویژگی مشابه Link to Windows دارد. برای استفاده از این برنامه می‌توان به فروشگاه مایکروسافت مراجعه و آن را دانلود و نصب کرد. البته فعلا فقط کاربران گلکسی بوک ۴ می‌توانند از آن بهره‌مند شوند و در آینده احتمالا همه لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک سامسونگ به این برنامه مجهز خواهند شد.

همچنین عرضه اختصاصی اپلیکیشن برای سری گلکسی بوک می‌تواند یک استراتژی برای تقویت فروش لپ‌تاپ‌های این شرکت و رقابت بهتر با انواع مک اپل باشد. با مشاهده توضیحات برنامه مشخص شد که علاوه‌بر انتقال تماس، امکان برقراری تماس از لپ‌تاپ هم وجود دارد. به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ سخت در تلاش است تا اکوسیستمی مشابه اپل ساخته و می‌خواهد با این روش رقبای چینی را کنار بزند.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند طی ده سال آینده موفقیت بازار گوشی را در بازار لپ‌تاپ تکرار کند؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: