قبل‌تر شایعاتی مبنی بر تغییر مکان رویداد Samsung Galaxy Unpacked از ایالات متحده یا اروپا به کره جنوبی شنیده می‌شد، حالا این شایعات رسما تایید شده است.

این خبر از سوی لی یانگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ بوده که این شایعات را تایید کرده است. لی یونگ هی گفته که مکان رویداد Samsung Galaxy Unpacked در سئول پایتخت کره جنوبی خواهد بود و در پاسخ به سوالی درباره دلیل میزبانی آن در کره جنوبی، یانگ هی گفت: "زیرا برگزاری آن در کره معنادار و مهم است."

لی یانگ هی تاریخ و محل دقیق برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را فاش نکرد، اما طبق شایعات این رویداد در تاریخ ۴ مرداد در مرکز همایش Gangnam-Gu سئول رخ خواهد داد.

زمان و مکان رویداد Unpacked سامسونگ

انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد Unpacked از گوشی‌های تاشو گلکسی Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به همراه سری Galaxy Watch 6 رونمایی کند. همچنین ممکن است شاهد رونمایی این شرکت کره‌ای از هدست واقعیت ترکیبی خود در این رویداد باشیم که البته اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ آیا این تغییر مکان به سود سامسونگ خواهد بود یا در نهایت باعث ضرر ابر شرکت کره‌ای می‌شود؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: