راس یانگ یکی از موسسین و البته مدیرعامل سازمان DSCC (مشاورین زنجیره تأمین نمایشگرها) است. این موقعیت شغلی به او اجازه می‌دهد تا به اطلاعات دقیقی از گوشی‌های هوشمند مورد انتظار دسترسی داشته باشد. بنابراین خبرها و پیش‌بینی‌هایی که منتشر می‌کند معمولا دقیق بوده و درست از آب در می‌آیند. در جدیدترین خبری که راس یانگ منتشر کرده، گزینه‌های رنگ‌بندی‌های Z Flip 5 را فاش شده است.

به گفته یانگ، رنگ‌بندی‌های جدید این گوشی شامل رنگ‌های آبی، سبز، پلاتینیوم و زرد خواهد بود. Z Flip 5 همچنین رنگ‌های بژ، خاکستری، سبز روشن و صورتی روشن را نیز از مدل قبلی حفظ خواهد کرد. اما رنگ‌بندی‌های جدید بزرگترین تغییری نیستند که تاشو عمودی جدید سامسونگ تجربه خواهد کرد. این گوشی دارای یک نمایشگر بیرونی بزرگتر به اندازه 3.4 اینچ خواهد بود که جایگزین نمایشگر ثانویه 1.9 اینچی Galaxy Z Flip 4 شده است.

با توجه به اینکه موتورولا نیز نمایشگر ثانویه 2.7 اینچی گوشی‌های تاشو Razr نسل قبلی را با یک نمایشگر 3.5 اینچی بزرگتر در Razr 40 Ultra عوض کرده، به نظر می‌رسد که رقابت بین تاشوهای سامسونگ و موتورولا امسال از همیشه داغ‌تر باشد.

رنگ‌های سامسونگ گلکسی Z Flip5 در یک توییت به بیرون درز کرد

اگر از طراحی "مستطیل کامل" نمایشگر بیرونی تاشوهای عمودی سامسونگ خوشتان نمی‌آید، بهتر است بدانید که سامسونگ Galaxy Z Flip 5 را طوری طراحی کرده که در زمان خاموش بودن این نمایشگر بیرونی، اصلا متوجه مرزهای آن با بدنه گوشی نشوید. انتخاب طرح‌بندی مستطیل کامل برای نمایشگر بیرونی Z Flip 5 به خاطر آن است که صفحه‌نمایش ثانویه تداخلی با بریدگی‌های ماژول‌های دوربین نداشته باشد.

اما این دقیقا برعکس کاریست که موتورولا انجام داده. نمایشگر بیرونی3.5 اینچی Razr 40 Ultra کاملا دور ماژول‌های دوربین‌ 12 و 13 مگاپیکسلی گوشی را فرامی‌گیرد. طراحی که جذابیت زیادی داشته و ظاهری متفاوت به Razr 40 Ultra بخشیده است.

رویداد Samsung Unpacked بعدی چند هفته دیگر و زودتر از تاریخ همیشگی 4 مرداد برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که سامسونگ طی این رویداد از گوشی‌های تاشو Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 و ساعت هوشمندGalaxy Watch 6 رونمایی کند. در حال حاضر تاریخ عرضه تاشوهای جدید این شرکت 20 مرداد ماه اعلام شده است. جالب اینکه راس یانگ در ماه گذشته نیز جلو افتادن تاریخ برگزاری رویداد Samsung Unpacked را پیش‌بینی کرده بود!

خبر مرتبط: گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5 در سایت 3C قرار گرفتند