طبق گزارش‌های منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی اس 24 پلاس سامسونگ در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده است.

رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، One UI، با هر نسخه‌ جدید اندروید به‌روز شده و همواره بر ارائه‌ تجربه‌ کاربری بهبودیافته با قابلیت‌های جدید و عملکرد ارتقاء یافته تمرکز دارد. اخبار و گزارش‌های اخیر حاکی‌ازآن است که سامسونگ درحال توسعه‌ رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 برای سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 24 است. همچنین، شواهدی از تست‌های داخلی این سیستم‌عامل بر روی این گوشی‌ها مشاهده شده است.

این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از سیستم‌عامل اندروید 15 همراه با رابط کاربری One UI 7 بهره خواهد برد. نتایج اولیه‌ تست‌های عملکرد نیز حاکی از توانایی قابل‌قبول این دستگاه است. طبق‌گزارش‌های اخیر، سامسونگ درحال توسعه به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 7 مبتنی بر اندروید 15 برای سری گلکسی اس 24 بوده است. جزئیات مربوط به این به‌روزرسانی تاکنون محدود بوده است. بااین‌حال، افشاگر برجسته، Tarun Vats، نتایج بنچمارک Geekbench را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد گلکسی اس 24 پلاس با این نسخه جدید از نرم‌افزار اجرا شده است.

طبق اطلاعات فاش شده اخیر، که نشان می‌دهد گلکسی اس 24 پلاس امتیاز قابل‌توجهی را کسب کرده است. این گوشی توانسته امتیاز تک هسته‌ای 2114 و امتیاز چند هسته‌ای 6616 را به دست آورد. این امتیاز بالا می‌تواند نشان دهنده‌ تلاش سامسونگ برای بهبود عملکرد و نوآوری در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 24 باشد. نکته‌ مهم این است که این نتایج بر اساس نسخه‌ اولیه‌ رابط کاربری One UI 7 به دست آمده‌اند و به احتمال زیاد در نسخه‌ نهایی که بعدا منتشر می‌شود، شاهد بهبود قابل‌توجهی خواهیم بود.

گلکسی اس 24 پلاس
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

سری گلکسی اس 24 سامسونگ اولین سری از گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که به‌روزرسانی آزمایشی One UI 7 را دریافت می‌کنند. انتظار می‌رود این به‌روزرسانی در مردادماه منتشر شود. هنوز مشخص نیست کدام مدل‌های دیگر این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، اما گزارش‌ها حاکی‌ازآن‌است که درحال‌حاضر تنها تعداد محدودی از مدل‌ها به این نسخه‌ جدید دسترسی پیدا می‌کنند.

با توجه به این که شرکت سامسونگ در حال آماده سازی برای معرفی رابط کاربری One UI 6.1.1 در رویداد Unpacked برای گوشی های گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 است، به‌نظرمی رسد عرضه به‌روزرسانی One UI 7 با تأخیر مواجه شود. این به‌روزرسانی قرار است بعدها برای نسل قبلی این گوشی ها و سایر دستگاه های منتخب نیز ارائه شود. همچنین رابط کاربری One UI 7 به قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی مجهز است و احتمالاً به منظور یکپارچه سازی کامل این ویژگی های جدید با آخرین نسخه، شاهد تأخیر در عرضه این به‌روزرسانی باشیم.

به‌روزرسانی One UI 7.0 سامسونگ شامل مجموعه قابلیت‌های جدید و بهبود یافته خواهد بود. ازجمله این‌موارد می‌توان به امکان قفل برنامه و همچنین چینش عمودی در کشوی برنامه اشاره کرد که جایگزین چینش افقی سنتی آن خواهد شد. این تغییر مطابق با درخواست‌های کاربران صورت گرفته است. انتظارمی‌رود که سامسونگ با پیروی از رویه همیشگی خود، در خلال کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت که در تاریخ 12مهرماه 1403 برگزار می‌شود، به‌صورت‌رسمی از One UI 7.0 رونمایی کند.