سامسونگ در حال آماده شدن است تا به‌زودی گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس 23 سامسونگ را عرضه کند. شایعات حاکی از آن است که عرضه در اوایل فوریه انجام خواهد شد. این سری از سه دستگاه گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا تشکیل شده است که این شایعات پشتیبانی S23 اولترا از قلم S را تایید می‌کند. جزئیات این دستگاه‌ها به همراه رندرهای طراحی آنها قبلاً فاش شده است.

گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس اخیراً در FCC ظاهر شدند و برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه‌ها را فاش کردند. اکنون گلکسی اس 23 اولترا نیز با جزئیات کلیدی در مورد پرچم‌دار آینده در پایگاه داده FCC ظاهرشده است. این لیست جزئیاتی را در مورد شماره مدل SM-S918B/DS نشان می‌دهد که می‌دانیم Galaxy S23 Ultra است.

طبق این لیست، نسل بعدی پرچم‌دار گلکسی سامسونگ دارای باتری 4855 میلی‌آمپر ساعتی با شماره مدل EB-BS918BY خواهد بود. پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی نیز توسط لیست FCC نشان داده‌شده است. اما با توجه به اینکه سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند، می‌توان پیش‌بینی کرد که مدل آتی اولترا از شارژ سریع 45 واتی نیز پشتیبانی کند.

سامسونگ گلکسی اس۲۳ اولترا با قلم اس

فهرست FCC همچنین نشان می‌دهد که پرچم‌دار S-Pen مشابه نسخه قبلی خود پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که اطلاعی ندارند، سامسونگ سازگاری S-Pen را برای نسخه‌های Ultra با سری S21 گسترش داد. بااین‌حال، Samsung Galaxy S21 Ultra فاقد اسلات قلم S بود. همانند گوشی‌های هوشمند نوت، سامسونگ توانست قلم S-Pen را در اسلات گلکسی اس 22 اولترا قرار دهد.

پیش‌بینی می‌شود گلکسی اس ۲۳ اولترا دارای اسلات قلم S نیز باشد. آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و همچنین شارژ بی‌سیم معکوس خواهد بود.

خبر مرتبط: هرآنچه از گوشی های سری گلکسی S23 می‌دانیم