در جریان رویداد تابستانی Galaxy Unpacked در پاریس، کمپانی سامسونگ رسما حلقه هوشمند گلکسی رینگ را با طیف وسیعی از قابلیت‌های سلامتی و ورزشی معرفی کرد.

سامسونگ، سلطان خلاقیت و نوآوری، بار دیگر با معرفی گلکسی رینگ، مرزهای دنیای فناوری را جابه‌جا کرد و نشان داد هنر و تکنولوژی می‌توانند در اوج شکوه و زیبایی، یکدیگر را در آغوش بگیرند. این گجت پوشیدنی خیره‌کننده، نه‌تنها یک محصول هوشمند، بلکه یک جواهر درخشان به‌شمار می‌رود که از پیوند ظرافت و هوشمندی متولد شده‌است.

گلکسی رینگ، همچون دریچه‌ای جادویی به سوی آینده‌ای هوشمندتر و متصل‌تر، دنیای گجت‌های پوشیدنی را متحول کرده است. نگین درخشان سامسونگ، گواهی بر توانایی بی‌بدیل سامسونگ در آمیختن فناوری‌های پیشرفته با طراحی‌های چشم‌نواز است؛ با گجت بی‌همتای سامسونگ، کاربران به‌دنیایی از امکانات هوشمند قدم می‌گذارند؛ از پایش دقیق سلامت و تناسب اندام گرفته تا ارتباطی یکپارچه و بی‌وقفه با دنیای دیجیتال که به‌زودی دنیای پوشیدنی‌ها را متحول می‌کند.

Samsung Galaxy Ring
رنگ‌بندیمشکی، نقره‌ای، طلایی
ابعاد7.0 x 2.6mm
وزن۷ در ۲٫۶ میلی‌متر – وزن ۲٫۳ گرم (سایز ۵) و ۳ گرم (سایز ۱۳)
سایز انگشت۹ سایز (از ۵ تا ۱۳)
حافظه8 مگابایت
باتریباتری داخلی گلکسی رینگ ۱۸ میلی آمپرساعت (سایز ۵) و ۲۳٫۵ میلی آمپرساعتی (سایز ۱۳)
شارژدهی7 روز
مدت‌زمان شارژ80 دقیقه
سنسورسنجش ضربان قلب، سنجش دمای پوست، شتاب‌سنج
گزینه‌های ارتباطیبلوتوث 5.4
مقاومتIP68 مقاوم برابر گرد‌وغبار و فشار‌آب – تیتانیوم گرید ۵
قیمت 400 دلار

علاوه‌براین، باید خاطرنشان کنیم سامسونگ با معرفی گلکسی رینگ، مفهوم تکنولوژی را به اوج هنر و کارایی رسانده‌است. گجت پوشیدنی جدید کره‌ای‌ها، همچون جواهری گران‌بها بر دستان کاربران می‌درخشد و تنها با 3 گرم وزن تجربه‌ای منحصربه‌فرد از یک زندگی هوشمند را به‌ارمغان می‌آورد. سامسونگ با محصول شگفت‌انگیز، نه‌تنها نیازهای امروز را برآورده کرده، بلکه افق‌های جدیدی از امکانات را پیش روی کاربران گشوده‌است.

رنگ گلکسی رینگ

خوابی آرام، قلبی سالم، با گلکسی رینگ سامسونگ

طراحی ارگونومیک و استفاده از مواد باکیفیت همچون تیتانیوم سطح 5، گلکسی رینگ را به گجتی زیبا و درعین‌حال مقاوم تبدیل کرده‌است. حلقه هوشمند کره‌ای‌ها با استاندارد IP68 توانستند گلکسی رینگ را تا 10ATM دربرابر فشار آب و گردوغبار مقاوم کنند. نمایشگر کوچک آن با فناوری AMOLED اطلاعات را با رزولوشن بالا به‌نمایش می‌گذارد. همچنین، زبان طراحی زیبا و منحصربه‌فرد بدون‌شک گلکسی رینگ را به یک اکسسوری جذاب و شیک تبدیل می‌کند که می‌توانید در هر موقعیتی از آن استفاده کنید.

گلکسی رینگ با مجموعه‌ای از سنسورهای پیشرفته، ازجمله سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2، سنسور ECG، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و BIA، به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور مداوم وضعیت سلامتی‌شان را زیر نظر داشته باشید. ردیابی فعالیت‌های روزانه، اندازه‌گیری سطح استرس، دوران قاعدگی و حتی تشخیص خودکار تمرینات ورزشی، به‌کمک قابلیت‌های Energy Score و Wellness Tips به‌همراه Cycle Tracking صورت می‌گیرد. ازطرف‌دیگر، قابلیت Advanced Sleep Tracking این حلقه هوشمند الگوهای خواب را با هوش مصنوعی اندازه‌گیری می‌کند! به‌طورکلی، گلسکی رینگ در وزه سلامت و تناسب اندام گجتی کم‌نظیر به‌شمار می‌رود و کاربران می‌توانند به‌راحتی و درهرلحظه، اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامتی داشته باشند.

گلکسی رینگ با پشتیبانی نوتیفیکیشن‌ تماس‌ها، پیام‌ها و اپلیکیشن‌ها، کنترل موسیقی، یکپارچگی با دستیار صوتی (Bixby و Google Assistant) و کنترل خانه هوشمند (سازگار با SmartThings)، تجربه‌ای کاملا هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهد؛ مجموعه این ویژگی‌ها باعث می‌شود کاربران بتوانند به‌راحتی و بدون‌نیاز به دستگاه‌های دیگر، از امکانات متعدد گلکسی رینگ استفاده کنند.

باتری قدرت‌مند گلکسی رینگ با قابلیت شارژ سریع و بی‌سیم، تا یک هفته بدون‌نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد و خیال شما را از بابت تمام شدن شارژ راحت می‌کند. به‌علاوه باید گفت، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از تمام شدن باتری، از قابلیت‌های گلکسی رینگ استفاده بهینه داشته باشند. همچنین، سامسونگ گلکسی رینگ با رنگ‌بندی طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود که با برچسب قیمتی 400 دلاری جزو محصولات پرچمدار به‌شمار می‌رود.