شرکت سامسونگ برای اولین بار به صورت کاملاً محدود در جریان Mobile World Conference 2024 نمایشی از محصول جدید خود، گلکسی رینگ را ارائه کرد. حال این محصول توسط FCC نیز لیست شده و به دنبال این رخداد، اطلاعات کاملی از ویژگی‌های گلکسی رینگ به بیرون درز کرد که علاقمندان را شگفت‌زده خواهد کرد.

گلکسی رینگ به دنبال نمایش‌های محدودی که داشت، توجه بسیاری را به خود جلب کرد و نوید عرضه اطلاعاتی شگفت‌انگیز در زمینه سلامتی را به کاربران داد. با نزدیک شدن به زمان عرضه این گجت موردانتظار، روز به روز اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند. به دنبال لیست شدن آن در FCC، اطلاعاتی از جمله سایزبندی‌های مختلف آن، شماره مدل و تصاویری پرجزئیات از محصول در اختیار علاقمندان گذاشته شد.

در گزارشات اولیه ذکر شد که گجت جدید شرکت سامسونگ دارای 9 سایز مختلف خواهد بود. حال با لو رفتن ویژگی‌های گلکسی رینگ توسط FCC متوجه شده‌ایم این گجت از سایز 5 تا 12 را دارا بوده و برای هر سایز نیز شماره مدلی به خصوص در نظر گرفته شده است. مدل‌های این دستگاه دارای شماره‌های SM-Q503، SM-Q502، SM-Q501، SM-Q500، SM-Q509، SM-Q508، SM-Q507، SM-Q506 و SM-Q505 هستند.

ویژگی‌های گلکسی رینگ

در دنیای حلقه‌های هوشمند، رقیب گلکسی رینگ گجت اورا رینگ خواهد بود که از سایز 6 تا 13 در دسترس است و تمرکزش بیشتر بر روی سایزهای بزرگ واقع شده است. در زمینه ویژگی‌های گلکسی رینگ، باتری این گجت جدید در مدل‌های مختلفش تفاوت خاصی ندارد اما به طور کلی به اندازه حلقه بستگی داشته و تا حلقه بزرگ‌تر باشد باتری نیز ظرفیت بیشتری خواهد داشت. بزرگ‌ترین سایز آن باتری 22/5 میلی‌آمپرساعتی، سایزهای 8 تا 11 باتری 18/5 میلی‌آمپرساعتی و سایزهای کوچکتر باتری 17 میلی‌آمپرساعتی خواهند داشت.

بر اساس برخی گزارشات و شایعات که در مورد ویژگی‌های گلکسی رینگ در فضای مجازی منتشر شدند، گفته می‌شود باتری گلکسی رینگ با یک بار شارژ کردن تا 9 روز دوام خواهد داشت. این در حالی است که رقیب این گجت یعنی اورا رینگ به سختی 7 روز را دوام می‌آورد. تصاویری که در وبسایت FCC آپلود شده فقط رنگ مشکی این گجت را به نمایش می‌گذارد اما در جریان کنفرانس MWC مشخص شد که این دستگاه دو رنگ طلایی و سیلور نیز خواهد داشت.

گجت گلکسی رینگ قرار است نوعی دستگاه در زمینه سلامتی باشد که اطلاعاتی از جمله وضعیت قلبی و خونرسانی شما را با دستگاه ECG کوچکی که در درونش تعبیه شده پیگیری می‌کند و در کنار آن، جزئیات دیگری در زمینه سلامتی‌تان را نیز پایش خواهد کرد. ویژگی‌های این گجت عالی اما قیمت 300 تا 350 دلاری آن در بازار آمریکا کمی زیاد به نظر می‌رسد. انتظار می‌رود این محصول در رویداد Galaxy Unpacked در کنار محصولات موردانتظاری چون گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی واچ 7 اولترا منتشر شود.

اخبار مرتبط: