شرکت سامسونگ گوشی Galaxy A04 را در مهرماه امسال معرفی نمود و کمی پس‌ازآن هم گوشی Galaxy A04e را وارد بازار کرد. اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک مدل سوم هم که تقریباً همسان و هم‌رده دو مدل دیگر است را نیز وارد بازار کند. این گوشی با مشخصات مشابه مدل‌های قبلی، گلکسی M04 نامیده شده و به‌تازگی روی کنسول گوگل پلی قرارگرفته است. این گوشی از سری M که البته هنوز معرفی نشده، احتمالاً از یک تراشه Helio G35 برخوردار خواهد بود و بخش اتصالات آن نیز به تکنولوژی ارتباطی LTE محدود می‌شود.

طبق انتظارات، این گوشی به یک اسکنر اثرانگشت در لبه‌های کنار، درست زیر دکمه پاور مجهز است. Galaxy M04 همچنین دارای یک ناچ قطره‌ای در قسمت جلویی است که محل قرارگیری دوربین سلفی آن است. همچنین حاشیه‌های صفحه‌نمایش این گوشی برای یک دستگاه تقریباً رده پایین، از همه طرف نسبتاً نازک هستند. علاوه بر آن، در اطلاعاتی که از این گوشی منتشرشده، می‌توانیم یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در قسمت پایینی گوشی ببینیم. درست در کنار پورت USB و شکاف اسپیکر دستگاه است.

طراحی دوربین های سامسونگ گلکسی M04

فهرستی که نام گوشی گلکسی M04 و مشخصاتش در آن درج‌شده، همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه دارای رزولوشن صفحه‌نمایش 720p است. از گزینه رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد و سیستم‌عاملش هم مبتنی بر اندروید 12 است. تقریباً چهار ماه از زمانی که برای اولین بار نام گوشی هوشمند Galaxy M04 را شنیدیم می‌گذرد. پس طبیعی است که سامسونگ به‌زودی از این گوشی پرده‌برداری کند.

گوشی‌های سری M سامسونگ جزو گوشی‌های میان و پایین رده ای هستند که قرار است عملکردی کمی بهتر ازسری‌های A هم‌رده خود داشته باشند. گوشی Galaxy M04 جدیدترین دستگاه از این سری است که قرار است باقیمت نسبتاً پایین، بازارهای ارزان‌قیمت را هدف بگیرد.

خبر مرتبط: رندرهای گوگل پیکسل 7a با طرحی آشنا لو رفت