اطلاعات ردیاب تناسب اندام جدید سامسونگ با نام گلکسی فیت 3 از طریق چند منبع مختلف لو رفت و یک ویدیوی بررسی هم از آن منتشر شد.

سامسونگ به‌طور تصادفی گلکسی فیت 3 را در لیست محصولات وب‌سایتش قرار داد و حتی کتابچه رسمی راهنمای کاربر این دستگاه اکنون به‌صورت آنلاین در دسترس است. همچنین یک ویدیوی بررسی از گلکسی فیت 3 منتشر شده که این دستگاه را همراه با دو گزینه رنگی مشکی/خاکستری تیره و نقره‌ای با مچ‌بند سفید نمایش می‌دهد. علاوه بر این چند صفحه ساعت این دستگاه هم در ویدئو قابل مشاهده است.

نسل جدید ردیاب تناسب اندام سامسونگ به‌طور قابل توجهی با مدل قبلی یعنی فیت 2 متفاوت است. در حالی‌که فیت 2 نمایشگری به‌سبک کپسولی داشت، فیت 3 دارای یک صفحه‌نمایش مستطیلی پهن‌تر است که خوانایی متن‌ها و تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 1.1 اینچی همیشه روشن AMOLED با درجه مقاومت 5ATM برای حفاظت در برابر آب است. همچنین پیش‌تر گزارش شده بود که این ردیاب به‌یک سنسور ضربان قلب نوری مجهز شده تا بتواند نظارت دقیق‌تری بر سلامت بدن کاربر داشته باشد.

گلکسی فیت 3 معیارهای حیاتی مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و استرس را ردیابی می‌کند و در عین‌حال ویژگی‌هایی مانند شمارش گام‌ها، ردیابی ورزشی و تجزیه و تحلیل الگوی خواب را نیز برای ایجاد درکی بهتر از وضعیت سلامتی کاربر ارائه می‌دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها احتمال می‌رود گلکسی فیت 3 ظرفیت باتری 200 میلی‌آمپر‌ساعتی داشته باشد که نسبت به‌نسل قبلی افزایش ظرفیت قابل توجه 41 میلی‌آمپر‌ساعتی محسوب می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ 5 واتی نیز پشتیبانی کند.

با این‌حال این دستگاه به‌عنوان یک ردیاب تناسب اندام، از برنامه‌هایی که متعلق به سامسونگ نباشند، پشتیبانی نمی‌کند. در حالی‌که اطلاعات منتشر شده توسط این کمپانی به‌طور رسمی تاریخی برای عرضه گلکسی فیت 3 مشخص نمی کند، بر اساس شایعات باید منتظر یک رونمایی غریب‌الوقوع برای این محصول باشیم.

اخبار مرتبط: