بر اساس تصاویر منتشر شده، جدیدترین نسخه بند هوشمند سامسونگ، گلکسی فیت ۳ با رنگ‌بندی ساده، نمایشگری بزرگ‌ و قیمتی بالاتر از نسل قبل عرضه خواهد شد.

مدت زمان زیادی از عرضه آخرین بند هوشمند سامسونگ می‌گذرد. این کمپانی کره‌ای سال ۲۰۲۰ از گلکسی فیت ۲ رونمایی کرد. گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد کنار کشیدن از این بازار را ندارد و به‌زودی گلکسی فیت ۳ را به بازار عرضه می‌کند. طبق تصاویر منتشر شده در وب‌سایت‌های TUV Rheinland و India BIS، برخی از مشخصات گلکسی فیت۳ و رنگ‌بندی این دستگاه فاش شد.

با توجه به رندرهای فاش شده، یکی از مزایای این دستگاه نسبت به گلکسی فیت۲، نمایشگر بزرگ آن است. گلکسی فیت ۳ در سه رنگ‌ خاکستری، طلایی و مشکی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این‌بار سامسونگ در رنگ‌بندی این محصول خلاقیت نداشته و این بند هوشمند را با رنگ‌های ساده و نه چندان خاص عرضه خواهد کرد. گلکسی فیت ۳ مجهز به صفحه نمایش مستطیل شکل با حاشیه‌های باریک و خمیده است. با توجه به بزرگی نمایشگر این مچ‌بند، می‎‌توانید اطلاعات بیشتری را روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

رندرهای گلکسی فیت 3

رندرهای گلکسی فیت ۳ نشان می‌دهد در لبه سمت راست این دستگاه دکمه پاور به همراه یک میکروفون تعبیه شده است. این دستگاه از نظر طراحی شباهت زیادی به واچ فیت هواوی دارد و به نظر می‌رسد به لطف طراحی مستطیلی شکل و گوشه‌های گرد، به راحتی روی مچ دست قرار می‌گیرد.

گزارش اخیر فاش کرد که سامسونگ قصد دارد گلکسی فیت۳ را در نیمه اول سال آینده عرضه کند. با این حال، مشخص نیست که این بند هوشمند در رویداد آنپکد همراه پرچمدار این شرکت، سری گلکسی اس ۲۴، معرفی خواهد شد یا خیر. همچنین انتظار می‌رود بند هوشمند گلکسی فیت ۳ نسبت به مدل‌های قبلی با افزایش قیمت دو برابری راهی بازار شود. باید دید این دستگاه با قیمتی بالاتر و رنگ‌بندی ساده، می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: