۳ روز قبل از معرفی رسمی گلکسی A35 و A55، وب‌سایت آلمانی Otto آنها را در لیست خود قرار داد و مشخص شد نسخه پایه آنها با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به‌ترتیب ۳۷۹ و ۴۷۹ یورو قیمت دارند.

یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شرکت سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی A30 و A50 هستند. این دستگاه‌ها در دسته میان‌رده قرار گرفته و فروش بسیار بالایی در سراسر جهان دارند. تاکنون گوشی‌های گلکسی A34 و A54 از این ۲ سری عرضه شده‌اند و تاکنون خبرهای زیادی درباره نسل بعدی یعنی A35 و A55 منتشر شده است. باوجود فاصله کم تا معرفی ۲ گوشی، گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این ۲ دستگاه با چه قیمتی راهی بازار خواهند شد.

سامسونگ ۳ روز دیگر از گلکسی A35 و A55 رونمایی خواهد کرد، اما قبل از آن یک خرده فروش در اروپا این ۲ دستگاه را برای فروش در وب‌سایت خود قرار داده است. وب‌سایت آلمانی، Otto نام دارد و پس از قرار دادن ۲ گوشی در وب‌سایت، آنها را از فهرست خود حذف کرد. بااین حال قبل از حذف شدن مشخص شد که گلکسی A55 در چند رنگ مختلف و ۲ پیکربندی عرضه می‌شود. سامسونگ رنگ‌های لیمویی، یاسی، آبی روشن و آبی را برای گلکسی A55 در نظر گرفته و ۲ نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی برای آن وجود دارد که به‌ترتیب ۴۷۹ و ۵۲۹ یورو قیمت دارند.

گلکسی A55 یک بار دیگر قبل از عرضه معرفی شد

گلکسی A35 هم در این فهرست با رنگ‌ها و پیکربندی‌های مشابه قرار گرفته و قیمت آن هم مشخص شده است. پیکربندی پایه این دستگاه معادل ۳۷۹ یورو است که برای نسخه با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، به ۴۴۹ یورو افزایش پیدا می‌کند. همچنین مشخصات ۲ دستگاه پیش از این لو رفته بود که با مشخصات قرار گرفته در وب‌سایت Otto مطابقت دارد. هر ۲ دستگاه به نمایشگر ۶.۶ اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD، قابلیت HDR و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند. گلکسی A55 به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ مجهز شده و A35 به اگزینوس ۱۳۸۰ مجهز می‌شوند که هر ۲ تراشه توسط سامسونگ ساخته شده‌اند. هر ۲ گوشی میان‌رده سامسونگ به ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند، اگرچه لنز و سنسور‌های دوربین‌ها متفاوت است.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند با گلکسی A35 و A55 موفقیت خود را در بازار میان‌رده تکرار کند یا شرکت‌های چینی می‌توانند در این رقابت پیروز شوند؟ نظراتتان را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: