سامسونگ معمولاً تابستان هر سال یک رویداد Unpacked برگزار می‌کند که گوشی‌های تاشو جدید و دستگاه‌های دیگر خود را در آن معرفی می‌کند. شایعاتی شنیده‌ شده مبنی بر اینکه این شرکت می‌خواهد تاریخ رونمایی سری galaxy Z5 را دو هفته جلو بیاورد، و اکنون گزارش جدیدی این شایعات را تأیید می‌کند.

زمان رویداد

طبق گزارشی که از رسانه کره ای Chosun منتشر شده، سامسونگ رویداد Unpacked را ۴ مرداد برگزار می‌کند که گوشی‌های تاشو Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 را در آن معرفی خواهد کرد. ۴ مرداد یعنی تقریباً دو هفته زودتر از رویداد سال گذشته که ۱۹ مرداد اتفاق افتاد. این منبع ادعا می‌کند که فروش گوشی‌ها از ۲۰ مرداد آغاز می‌شود.

محل رویداد

این تنها تغییری نیست که باید انتظار داشت، زیرا طبق گزارش ها رویداد Unpacked در سئول کره جنوبی برگزار می‌شود. رونمایی‌های تاشو قبلی معمولاً در ایالات متحده انجام می‌شد.

این خبر مدت کوتاهی پس از اینکه ما برای اولین بار زمزمه‌هایی را درباره رویداد زودتر شنیدیم، منتشر شده بود. وب‌سایت کره ای The Elec قبلاً ادعا کرده بود که سامسونگ در حال بررسی برگزاری رویداد Unpacked دو یا سه هفته زودتر از برنامه قبلی است. این وب‌سایت اظهار داشت که تاریخ رونمایی سری galaxy Z5 با توجه به درآمدهای ضعیف زمستانه سامسونگ و همچنین برآورده نشدن انتظارات در بهار کمک می‌کند.

در هر صورت، در ماه‌های اخیر شاهد انتشار اخباری از Galaxy Z Flip 5 و Z Fold 5 بوده‌ایم. انتظار می‌رود ارتقاء اصلی Z Flip 5 نسبت به مدل قبلی خود یک صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد. در عین حال، Z Fold 5 به دلیل لولای جدید، طراحی نازک‌تر و سبک‌تری پیدا می‌کند. برای اطلاع از تمام جزئیات رسمی در وبسایت ما منتظر اخبار دیگر باشید.

اخبار مرتبط: