دنیل سئونگ لی، یکی از مدیران سامسونگ درباره تاریخ معرفی حلقه هوشمند گلکسی رینگ اعلام کرد فعلا منتظر نباشید و این دستگاه احتمالا در مراسم گلکسی آنپکد بعدی درکنار گوشی‌های تاشو تابستان معرفی می‌شود.

ماه گذشته شرکت سامسونگ مراسم Galaxy Unpacked را برگزار کرد و در آن از سری گلکسی S24 و هوش منصوعی Galaxy AI رونمایی کرد. پس از آن درحالی‌که مراسم درحال اتمام بود، ناگهان سامسونگ همه را غافلگیر کرد. این شرکت تیزری از محصول جدید، یعنی حلقه هوشمند گلکسی رینگ پخش کرد و اعلام شد که این محصول درحال توسعه بوده و در آینده معرفی و راهی بازار خواهد شد. اگرچه در این رویداد اطلاعات بسیار محدودی از این دستگاه مانند طراحی آن در اختیار قرار گرفت، اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که تاریخ حدودی معرفی گلکسی رینگ سامسونگ را در اختیار می‌گذارد.

دنیل سئونگ لی، یکی از مدیران سامسونگ در پلتفرم لینکدین اعلام کرد که حلقه هوشمند گلکسی رینگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد که با تابستان و پاییز ۱۴۰۳ منطبق است. اگرچه این ادعا تاریخ قطعی را برای معرفی مشخص نمی‌کند، اما نشان می‌دهد نباید در کنگره جهانی موبایل MWC که اوائل اسفند ماه برگزار می‌شود منتظر معرفی آن باشیم. همچنین مرداد ماه ۱۴۰۲ پرچمداران تاشو گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۵ در دومین مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۳ معرفی شد و ممکن است حلقه هوشمند سامسونگ هم در مراسم سال آینده کنار پرچمداران تاشو معرفی شود.

پیش از این گزارشی از یک خبرگزاری کره‌ای منتشر شده بود که نشان می‌داد اگر سامسونگ بخواهد تاییدیه پزشکی را دریافت کند، عرضه حلقه هوشمند حداقل تا سال ۲۰۲۵ به تعویق خواهد افتاد. در هر حالت، توسعه گلکسی رینگ نشان‌دهنده ورود جاه‌طلبانه سامسونگ به بازار حلقه‌های هوشمند است. سامسونگ در این رویداد اعلام کرد این دستگاه به سرویس سلامت و تناسب اندام Samsung Health مجهز می‌شود و تحلیلگری به‌نام آوی گرینگارت مدعی شده این دستگاه در سه رنگ و ۱۳ اندازه مختلف تولید خواهد شد.

اخبار مرتبط: