گزارش‌ها نشان می‌دهد یک کاربر در شبکه اجتماعی Reddit توانسته نام اولین نسل از حلقه هوشمند گلکسی رینگ را در اپلیکیشن Good Lock مشاهده کند که حکایت از معرفی آن در دومین دور رویداد گلکسی آنپکد 2024 دارد.

شاید ایده حلقه‌های هوشمند برایتان عجیب‌وغریب به‌نظر برسد، اما باید گفت این گجت‌های پوشیدنی نسل جدید قابلیت‌های مشابه ساعت‌های هوشمند دارند که اطلاعات مرتبط‌با سلامت و تناسب اندام را به گوشی‌هایتان ارسال می‌کنند. درحال‌حاضر، چندین مدل حلقه هوشمند در بازار وجود دارد، اما گلکسی رینگ سامسونگ احتمالا به‌زودی در دومین دور برگزاری مراسم Galaxy Unpacked 2024 درکنار پرچمداران تاشوی این کمپانی کره‌ای معرفی خواهد شد؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری ازاین خبر می‌پردازیم.

همان‌طورکه می‌دانید، اواخر دی‌ماه سال‌جاری، سامسونگ با برگزاری مراسم Galaxy Unpacked 2024 سری ابرپرچمدار گلکسی S24 معرفی کرد که با استقبال میلیونی کاربران و کارشناسان حوزه فناوری روبه‌رو شد؛ باوجوداین، آنچه اهمیت دارد، رونمایی از اولین تیزر حلقه هوشمند گلکسی رینگ است که اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری دراختیار ما نگذاشت، اما سامسونگ مهرتاییدی روی آن زد تا کاربران بدانند اواسط سال‌جاری میلادی باید منتظر گجتی دیگر از کره‌ای‌ها باشند.

گلکسی رینگ در برنامه Good Lock

علاوه‌براین، یکی از کاربران وب‌سایت اطلاعاتی و اجتماعی Reddit با انتشار تصویری اعلام کرد حلقه هوشمند گلکسی رینگ در اپلیکیشن Good Lock وجود دارد؛ این برنامه کاربردی امکان شخصی‌سازی و مشاهده درصد باتری تمام دستگاه‌های متصل به گوشی را به‌کاربران می‌دهد. درحقیقت، شما می‌توانید با برنامه Good Lock تمامی گجت‌های هوشمندتان را به‌راحتی مدیریت کنید تا در زمان درست و به‌موقع برای شارژ مجدد آن‌ها اقدام کنید؛ بااین‌حال، امروز برنامه یادشده نام گلکسی رینگ را نشان می‌دهد که به‌معنای حضور قریب‌الوقوع آن در بازار جهانی است.

باید یادآوری کنیم، جزئیات از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حلقه هوشمند گلکسی رینگ بسیار نایاب و جزئی است. در آخرین افشاگری، یکی از کاربران در شبکه اجتماعی X اظهار کرد این گجت پوشیدنی در اندازه‌های مختلف و سه رنگ متفاوت ظاهر می‌شود که همگی از جنس تیتانیوم هستند. باتوجه‌به جنس بدنه می‌توان گفت سامسونگ قصد دارد وزن آن را بسیار سبک طراحی کند تا کاربران کمتر نیاز به در آوردن آن از دستان‌شان داشته باشند.

درنهایت، باید اشاره کنیم حلقه‌های هوشمند جایگزین ساعت‌های هوشمند نمی‌شوند، چراکه قابلیت‌های آن‌ها بسیار محدودتر هستند. به‌عنوان‌مثال، صفحه‌نمایش یا ویجت‌های تصویری برای حلقه‌های هوشمند ارائه نمی‌شود؛ از همه مهم‌تر، کاربران قادر به پاسخگویی مکالمه‌ها با حلقه‌های هوشمند نیستند. ازسوی‌دیگر، مفهوم اولیه این گجت پوشیدنی برای بسیاری از کاربران ناشناخته است؛ بنابراین، باید منتظر نسل اول بمانیم تا بتواین درک درست‌تری از آن داشته باشیم و ببینیم مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد که زودتر ازآنچه تصور می‌کنیم از دور رقابت حذف می‌شود.

اخبار مرتبط: