طبق‌گزارش‌ها، هدیه سامسونگ به المپیکی ها 17000 دستگاه گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فلیپ 6 است که به شرکت‌کنندگان در بازی‌های المپیک 2024 توکیو تقدیم خواهد شد.

سامسونگ اوایل این ماه از گلکسی زد فلیپ 6 ادیشن المپیک رونمایی کرد، نسخه‌ای ویژه از جدیدترین گوشی تاشو که هدیه سامسونگ به المپیکی ها و ورزشکاران شرکت‌کننده در بازی‌های المپیک تابستانی 2024 و همه افراد حاضر در این رویداد ساخته شده است. سامسونگ در زمان عرضه اعلام کرد که تحویل گلکسی زد فلیپ 6 ادیشن المپیک را از 28 تیرماه 1403 آغاز خواهد کرد.

المپیک-2024

سامسونگ می‌گوید برای انتقال 17000 دستگاه گلکسی زد فلیپ 6 ادیشن المپیک به پاریس، با کمیته بین‌المللی المپیک همکاری کرده تا یک برنامه حمل‌ونقل ویژه و امن ترتیب دهد.

تفاوت گلکسی زد فلیپ 6 ادیشن المپیک با مدل استاندارد، به‌غیر از طراحی، شامل مجموعه‌ای کامل از خدمات انحصاری و برنامه‌های کاربردی مفید از پیش نصب شده است، از جمله یک سیم کارت الکترونیکی با 100 گیگابایت داده 5G، یک کارت دسترسی رایگان نامحدود به حمل‌ونقل عمومی و چندین برنامه رسمی المپیک، که برای ورزشکاران طراحی شده است تا تجربیات جدیدی را کشف کنند و با افراد جدید در پاریس ارتباط برقرار کنند.