براساس تازه‌ترین افشاگری‌ها، سامسونگ قصد دارد از قابلیت Interpreter Mode برای گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 استفاده کند.

طی ماه‌های گذشته، سامسونگ توجه ویژه‌ای به‌قابلیت ترجمه زنده در مولد هوش مصنوعی Galaxy AI داشته‌است؛ ازاین‌سو، پشتیبانی از چندین زبان دیگر را به آن اضافه کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر باید یک‌دیگر ارنباط برقرار کنند! اکنون، به‌نظر می‌رسد غول کره‌ای روی توسعه قابلیت ترجمه جدیدی کار می‌کند تا هردو صفحه‌نمایش در گوشی‌های تاشوی Galaxy Z Fold 6 و Flip 6 کاربردی‌تر شوند. البته سال‌گذشته گوگل ازاین ویژگی استفاده کرد و تقریبا علاقه‌مندان به تکنولوژی با آن آشنا هستند.

همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، گوگل برای معرفی Pixel Fold از ویژگی جدیدی تحت‌عنوان «Interpreter Mode» استفاده کرد که به کاربران اجازه می‌دهد متن و صدا را از طریق صفحه‌نمایش اصلی ترجمه کرده و نتیجه را روی نمایشگر خارجی نشان دهند. درواقع، کاربران می‌توانند بدون‌نیاز به چرخاندن گوشی، مکالمه دوطرفه داشته باشند؛ این یک ایده هوشمندانه به‌سرعت میان کاربران محبوب شد و به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد استفاده ازآن را دارد.

قابلیت نمایش ترجمه در صفحه‌نمایش خارجی پیکسل فولد

افشاگر سرشناس حوزه فناوری، Evan Blass با انتشار مطالبی در شبکه‌ اجتماعی X گفت به‌زودی شاهد یک به‌روزرسانی برای سامسونگ هستیم که اولین‌بار در سری Galaxy S24 معرفی شد. باتوجه‌به شایعات، می‌توان گفت به‌روزرسانی Interpreter Mode به مکالمات دوطرفه اجازه می‌دهد تا روی صفحه‌نمایش داخلی و صفحه‌نمایش خارجی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 ظاهر شده و ترجمه‌ها را به کاربر دیگر نشان دهند.

مطالب و یادداشت‌های سامسونگ نشان می‌دهد این ویژگی فقط درحالت Flex Mode (برخلاف Pixel که فقط نیاز به باز کردن دستگاه دارد) کار می‌کند؛ همچنین به‌طور خاص می‌گوید فقط درحالت Conversation Mode عمل خواهد کرد.