گزارش‌ها نشان می‌دهد هوش مصنوعی مولد Galaxy AI با سری پرچمدار گلکسی S24 معرفی می‌شود که قابلیت‌های بسیار زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد و احتمالا برای سایر گوشی‌های هوشمند سری Z و میان‌رده سری A نیز عرضه خواهد شد.

همان‌طورکه می‌دانید، فناوری هوش مصنوعی روی گوشی‌های پرچمدار از سال ۲۰۲۴ میلادی تحول عظیمی ایجاد می‌کند و احتمالا قابلیت‌های چشمگیری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد تا نحوه تعامل با گوشی‌های هوشمند بیشتر شود. اکنون، ویژگی‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند بسیار محدود است، اما با معرفی هوش مصنوعی کاربران می‌توانند کارهای بیشتری را با دستگاه‌هایشان انجام دهند. برهمین‌اساس، اوایل روز گذشته، سامسونگ اعلام کرد هوش مصنوعی مولد گوشی‌های سامسونگ به‌نام Galaxy AI معرفی خواهد شد که عرضه اولیه آن با سری گلکسی S24 صورت می‌گیرد.

باوجوداین، به‌نظر می‌رسد Galaxy AI گزینه‌های شگفت‌انگیزی را برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی S24 به‌همراه نخواهد داشت. همان‌طورکه می‌دانید، چندی پیش، هوش مصنوعی مولد Samsung Gauss معرفی شد که قرار است قابلیت‌های بسیار شاخص و مهمی را برای اکوسیستم غول فناوری کره‌ای به‌همراه بیاورد؛ بنابراین انتظار نمی‌رود نسخه جدید Galaxy AI در سری گلکسی S24 بتواند قابلیت‌های بیشتری برای بهبود تعامل کاربران ارائه دهد.

معرفی Galaxy AI

علاوه‌براین، افشاگران معروف چینی یعنی Ice Universe و Revegnus با انتشار پست‌های مختلف اظهار کردند سامسونگ برای توسعه Galaxy AI با چندین کمپانی بزرگ در حوزه هوش مصنوعی همکاری کرد تا بتواند قابلیت‌های کاربردی را برای رفع نیازهای مصرف‌کنندگان معرفی کند. بااین‌حال، همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، این کمپانی نمی‌تواند قابلیت‌های بیشتری را از آنچه در Samsung Gauss ارائه می‌کند دراختیار کاربران قرار دهد، چراکه توسعه ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فرد نیاز به پژوهش‌های بیشتر و مرتبط با نیازهای افراد دارد.

برای درک قابلیت‌های مشابه Galaxy AI و Samsung Gauss باید بگوییم این فناوری می‌تواند تماس‌های کاربران را به‌صورت زنده ترجمه کند؛ البته این موضوع به زبان‌های پشتیبانی شده محدود خواهد شد و کاربران نمی‌توانند به تمام زبان‌ها به آن دسترسی داشته باشند. همچنین، از قابلیت‌های دیگر آن می‌توانیم به تولید تصاویر، کدنویسی و خلاصه‌نویسی اشاره کنیم. درحال‌حاضر، اطلاعات بیشتری از قابلیت‌های این مولد دردست نیست، اما درصورت انتشار هرگونه خبر آن را در سریع‌ترین زمان ممکن با شما به اشتراک‌ می‌گذاریم.

اخبار مرتبط: