گلکسی اس ۲۳ FE گواهی TENAA را دریافت کرد که علاوه‌بر بخشی از ارائه مشخصات، تصاویر این گوشی را به نمایش می‌گذارد.

پیش از این مشخص شده بود که زمان زیادی تا معرفی گلکسی اس ۲۳ FE باقی نمانده است. آخرین اخبار حاکی از معرفی آن تا قبل از مهرماه بود و همچنین صفحه وب پشتیبانی این گوشی مشاهده شده بود. اکنون اس ۲۳ FE گواهی TENAA را دریافت کرده است که اولین تصاویر این گوشی را به نمایش می‌گذارد. ظاهر این گوشی کاملا مشابه نسخه عادی گلکسی اس ۲۳ است.

پیش از این، بخش زیادی از مشخصات این گوشی هم فاش شده بود که در گواهی TENAA بخش زیادی از آنها تایید شده است. براین اساس، اس ۲۳ FE با ابعاد ۱۵۸ × ۷۶.۵ × ۸.۲ میلی‌متری، ۲۱۰ گرم وزن دارد.

گلکسی اس ۲۳ FE

این گوشی از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس ۲۳۴۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره می‌برد. این نمایشگر، از ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند یا اصطلاحا ۸ بیتی است. نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر از بقیه قابلیت‌های این پنل است.

براساس شایعات قبلی که هنوز تایید یا رد نشده‌اند، گلکسی اس ۲۳ FE از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ با توجه به منطقه‌ای که در آن عرضه شده بهره می‌برد. نسخه‌ای که گواهی TENAA را دریافت کرده است، از تراشه اسنپدراگون ۸ هسته‌ای با حداکثر سرعت ۲.۹۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد. این دستگاه به حافظه رم ۸ گیگابایتی و گزینه‌های حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی مجهز می‌شوند.

گلکسی اس ۲۳ FE سامسونگ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی ۳ برابری در پنل پشتی آن قرار دارد. همچنین دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی در پانچ هول برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه به باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ ۲۵ واتی و رابط کاربری One UI 5 برپایه اندروید ۱۳ مجهز شده است.

اخبار مرتبط: