تصاویر تبلیغاتی جدیدی از ردمی توربو ۳ منتشر شده که علاوه‌بر نمایش طراحی و حاشیه باریک نمایشگر، برخی از مشخصات مانند ضخامت ۷.۸ میلی‌متری و وزن ۱۷۹ گرمی را به اشتراک می‌گذارد.

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ردمی توربو ۳ قرار است ۲۲ فروردین ماه معرفی شود. این دستگاه یک گوشی گیمینگ اقتصادی محسوب می‌شود و با تراشه قدرتمند و قیمت میان‌رده می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های بازار تبدیل شود. براین اساس ردمی توربو ۳ به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز شده و امتیاز بالای ۱.۷ میلیون را در بنچ‌مارک آن‌توتو کسب کرده است. اکنون تصاویری از ردمی توربو ۳ منتشر شده که طراحی آن را درست ۲ روز قبل از معرفی رسمی به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت ردمی چند تصویر تبلیغاتی از توربو ۳ منتشر کرده است. با مشاهده آن مشخص شد که این دستگاه از نظر طراحی هم مانند پردازنده، چیزی از پرچمداران کم نداشته و حاشیه‌های نمایشگر آن بسیار باریک هستند. همچنین در تصاویر تبلیغاتی به بخشی از اطلاعات این دستگاه اشاره شده که درک بهتری از آن به ما می‌دهد. در یکی از پوسترها آمده است این دستگاه تنها ۷.۸ میلی‌متر ضخامت داشته و وزن آن ۱۷۹ گرم است. علاوه‌بر آن دو اسپیکر در لبه بالایی و پایینی پنل مشاهده می‌شود.

تصاویر ردمی توربو ۳

اگرچه هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده، به‌نظر می‌رسد یک فرستنده مادون قرمز در لبه بالایی فریم قرار می‌گیرد. در تصاویر منتشر شده از ردمی توربو ۳، این دستگاه با رنگ طلایی دیده می‌شود؛ البته پیش از این مشخص شد که ۲ رنگ سبز و مشکی هم برای آن در نظر گرفته شده است. یادآوری می‌شود درکنار تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی یک ترابایتی UFS 4.0 قرار بگیرد که هر ۲ بالاترین فناوری‌های موجود محسوب می‌شوند.

پیش از این گزارش‌ها نشان می‌داد ردمی توربو ۳ به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند. این دستگاه به سیستم‌عامل جدید HyperOS برپایه اندروید ۱۴ مجهز می‌شود و از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ واتی تغذیه می‌کند. گفته شده این دستگاه به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX882، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی IMX355، ماکرو ۲ و سلفی ۲۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

درانتها یادآوری می‌شود ردمی پد پرو هم درکنار این دستگاه معرفی شده و احتمال آن وجود دارد که با نام پوکو راهی بازار جهانی شود. این اولین تبلت پوکو است که خارج از چین هم به‌فروش خواهد رسید و باید دید تا چه اندازه‌ای موفقیت کسب می‌کند. همچنین ردمی توربو ۳ احتمالا با تغییر نام تجاری و به‌نام پوکو F6 در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: