پس از دریافت گواهی 3C چین مشخص شد ردمی نوت ۱۳ توربو که قرار است با تغییر نام تجاری به‌عنوان پوکو F6 راهی بازار جهانی شود از شارژ ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شرکت ردمی چند ماه قبل از سری ردمی نوت ۱۳ شامل نسخه‌های پایه، پرو و پرو پلاس رونمایی کرد. این سه دستگاه با قابلیت‌های متفاوت در رده قیمتی اقتصادی تا میان‌رده راهی بازار شد و توانست نگاه‌های زیادی را به‌خود جلب کند. بااین حال ردمی هنوز کارش با سری نوت ۱۳ تمام نشده و قرار است در آینده ردمی نوت ۱۳ توربو را به‌عنوان جانشین نوت ۱۲ توربو راهی بازار کند. اکنون این دستگاه با شماره مدل 24069RA21C گواهی 3C چین را دریافت کرده است که برخی از مشخصات ازجمله سرعت شارژ آن را نشان می‌دهد.

براساس گواهی 3C مشخص شده ردمی نوت ۱۳ توربو می‌تواند از حداکثر ورودی برق ۵-۲۰ ولت متناوب و ۶.۱-۴.۵ آمپر معادل حداکثر شارژ ۹۰ وات پشتیبانی کند. بااین حال گواهی 3C جزئیات بیشتری از این دستگاه مشخص نمی‌کند. البته پیش از این اخبار و شایعات زیادی درباره گوشی جدید ردمی منتشر شده بود که برخی از مشخصات آن را دراختیار می‌گذاشت. براین اساس ردمی نوت ۱۳ توربو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. همچنین از نمایشگر OLED با رزولوشن 1.5K بهره می‌برد. این دستگاه که درحقیقت همان پوکو F6 است، احتمالا به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز می‌شود.

گواهی 3C ردمی نوت ۱۳ توربو

این تراشه در پرچمداران اقتصادی استفاده شده و نوید یک گوشی جذاب و قدرتمند را می‌دهد. چند روز قبل گوشی شیائومی Civi 4 Pro باهمین پردازنده معرفی و راهی بازار‌های هند و چین شد. بااین حال این گوشی راهی بازار جهانی نشد تا علاقمندان منتظر گوشی جدید ردمی نوت ۱۳ توربو بمانند. پیش از این هم شرکت ردمی تایید کرده بود که در آینده از اسنپدراگون 8s نسل ۳ استفاده می‌کند که احتمال تحقق شایعات قبلی را بالاتر می‌برد.

بااین حال ردمی نوت ۱۳ توربو هم در بازار جهانی قرار است با تغییر نام تجاری به‌نام پوکو F6 عرضه شود. شایعات قبلی حاکی از معرفی این دستگاه در ماه اوریل، مصادف با فروردین و اوایل اردیبهشت بود. بنابراین زمان زیادی تا عرضه این دستگاه باقی نمانده است. وانگ تنگ توماس، مدیر محصول ردمی هم پیش از این گفته بود که سال ۲۰۲۴ قرار است نسبت‌به سال گذشته استفاده از تراشه سری اسنپدراگون ۷ کاهش یافته و به‌جای آن تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ در تعداد بیشتری از محصولات تعبیه می‌شود.

اخبار مرتبط: