در پوسترهای تبلیغاتی ردمی پد پرو بخشی از مشخصات فنی این تبلت شامل باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی و جزئیات نمایشگر مشخص شده است.

روز گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد ردمی پد پرو قرار است ۱۰ آوریل مصادف‌با ۲۲ فروردین ماه همراه با ردمی توربو ۳ معرفی شود. گفته شده این تلبت می‌تواند پس از تغییر نام تجاری و با برند پوکو به‌عنوان اولین تبلت پوکو راهی بازار جهانی شود. ردمی توربو ۳ هم با نام پوکو F6 در خارج از چین عرضه خواهد شد. شایعات قبلی نشان می‌داد ردمی پر پرو به باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که علاوه‌بر حجم باتری و سرعت شارژ، از مشخصات نمایشگر این دستگاه هم پرده‌برداری می‌کند.

به‌گزارش Gizmochina، شرکت ردمی در پوسترهای تبلیغاتی از برخی مشخصات این دستگاه قبل از معرفی پرده برداری کرد. براین اشاش ردمی پد پرو به باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که شایعات قبلی را تایید می‌کند. همچنین با دریافت گواهی 3C مشخص شد این دستگاه برخلاف ردمی پد و ردمی پد SE با توان ۱۸ واتی از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات نمایشگر و باتری ردمی پد پرو

علاوه بر باتری و شارژ، ردمی برخی از مشخصات صفحه‌نمایش پد پرو را نیز تایید کرد و جالب اینجاست که این اطلاعات هم با شایعات قبلی مطابقت دارد. براین اساس، ردمی پد پرو به نمایشگر ۱۲.۱ اینچی IPS با رزولوشن 2.5K و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. علاوه‌بر آن مانند ردمی توربو ۳، این تبلت هم از «محافظت چشم Qingshan» شیائومی و گواهینامه «Vision Health Friendly++» پلتفرم CQCC چین بهره می‌برد. علاوه‌بر ان این تبلت گواهینامه محافظت از چشم TÜV Rheinland را دریافت کرده است. شیائومی در این زمینه مدعی شده که این نمایشگر چشم پسند درمیان رقبا کمیاب است.

نمایشگر ردمی پد پرو از حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی بهره می‌برد؛ البته برای مقایسه کمی از شیائومی پد 6s پرو ۹۰۰ نیتی کمتر است. بااین حال روشنایی نمایشگر در تبلت‌ها بسیار کمتر بوده و این مسئله کاملا طبیعی است. اگرچه هنوز مشخص نیست این دستگاه به چه تراشه‌ای مجهز شده، گفته شده از تراشه ۴ نانومتری با امتیاز ۶۵۰ هزار از بنچ‌مارک آن‌توتو مجهز می‌شود. در انتها گفته شده این دستگاه به سیستم‌عامل اختصاصی HyperOS برپایه اندروید ۱۴ مجهز شده و دیگر خبری از نسخه های قدیمی نیست.

اخبار مرتبط: