ردمی K70 اولترا قرار است به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی مجهز شود.

چند روز قبل شرکت شیائومی از ردمی توربو ۳ با تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ رونمایی و آن را در بازار چین عرضه کرد. این دستگاه قرار است چند ماه دیگر با تغییر نام تجاری و به‌نام پوکو F6 راهی بازار شود و احتمالا یکی از محبوب‌ترین پرچمداران اقتصادی بازار خواهد بود. بااین حال گوشی دیگری به‌نام ردمی K70 اولترا درحال توسعه است. این دستگاه که احتمالا با نام شیائومی 14T پرو راهی بازار جهانی می‌شود، تا قبل از تابستان معرفی خواهد شد. اکنون گزارش جدیدی از ردمی K70 اولترا منتشر شده که برخی از مشخصات فنی آن شامل تراشه، باتری و سرعت شارژ را به‌نمایش می‌گذارد.

چند روز قبل افشاگر شناخته شده Digital Chat Station پستی در پلتفرم چینی ویبو از تراشه، ظرفیت باتری و سرعت شارژ ردمی K70 اولترا منتشر کرد، اما پس از آن این پست پاک شد. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد در پست مذکور چه جزئیاتی وجود داشت. در تصویر منتشر شده، ردمی J70 اولترا با کد N12 قرار است به پردازنده MT6989 مجهز شود. MT6989 درحقیقت همان تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ است که توان پردازشی بسیار بالایی دارد.

تراشه ردمی K70 اولترا

در ادامه گزارش مشخص شد ردمی K70 اولترا از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تغذیه می‌کند که با گزارش‌های قبلی تطابق دارد. پیش از این هم فاش شد این دستگاه به ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5T و یک ترابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز خواهد شد. این دستگاه از نمایشگر OLED 8T با رزولوشن 1.5K بهره می‌برد. نکته جالب توجه این نمایشگر، پشتیبانی از روشنایی ۵۰۰۰ نیتی است که آن را به یکی از نورانی‌ترین نمایشگرهای گوشی تبدیل می‌کند.

تاکنون جزئیاتی درباره دوربین ردمی K70 اولترا منتشر نشده است. البته احتمالا این دستگاه به بدنه‌ای مقاوم با IP68 مجهز می‌شود که سال گذشته در K70 اولترا استفاده شده بود. همچنین این دستگاه به عنوان یک پرچمدار اقتصادی به فریم آلومینیومی مجهز شده و خبری از فریم تیتانیومی نیست. درانتها یادآوری می‌شود این دستگاه به سیستم‌عامل HyperOS برپایه اندروید ۱۴ مجهز می‌شود.

اخبار مرتبط: