شرکت شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی گوشی جدیدی از سری ردمی، با نام ردمی 13 4G است. این گوشی نسخه جدید ردمی 12 4G خواهد بود که در آگوست سال 2023 به بازار هند عرضه شد. با این حال، قبل از عرضه رسمی، لیکری مطرح توانست مشخصات کامل ردمی 13 4G را به صورت کامل لو بدهد.

لیکر مطرح «Paras Guglani» در همکاری با مجله PassionateGeeks توانست به عکس‌ها، جزئیات و حتی قیمت ردمی 13 4G دست یابد و آن را به صورت عمومی منتشر کند. بر اساس این گزارش، گوشی مذکور در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و زرد عرضه خواهد شد. ظاهر آن به شکلی جعبه‌مانند طراحی شده و گوشه‎‌هایش کاملاً صاف هستند. در پشت این دستگاه، دو دوربین به همراه یک فلش LED نیز به چشم می‌خورد که به صورت بزرگ و عریض ساخته شده‌اند.

دوربین ردمی 13 4G

مشخصات کامل ردمی 13 4G زمینه سخت‌افزاری آن را نیز در بر گرفته است. این دستگاه، از پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra بهره می‌برد که در ابتدای سال 2024 معرفی شد. دوربین اصلی این دستگاه نیز 108 مگاپیکسلی خواهد بود که نسبت به دوربین 50 مگاپیکسلی ردمی 12 4G پیشرفتی بزرگ به حساب می‌آید.

نمایشگر این دستگاه اقتصادی قرار است 6.79 اینچ باشد و از نرخ بهینه‌سازی 90 هرتزی نیز پشتیبانی کند. این دستگاه در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد؛ یک نسخه با رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی و نسخه اقتصادی‌تر با رم 6 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی. بر اساس گزارش مربوطه، نسخه پایه آن قیمتی برابر با 215 دلار و نسخه دیگر با قیمت 248 دلار به بازار عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد شرکت شیائومی باری دیگر موفق به ساخت گوشی اقتصادی شده که در نوع خود ارزشمند بوده و برای کاربری روزمره نیز کاملاً مناسب خواهد بود.

اخبار مرتبط: