حدود ده روز قبل از معرفی نسل جدید دستگاه‌های گیمینگ نوبیا، طراحی رد مجیک ۹ پرو فاش شد که به م پرچمداران بعدی این شرکت را نشان می‌دهد.

البته در گذشته اعلام شده بود که دستگاه‌های بعدی این شرکت قرار است از شیشه‌های تخت در بخش پشت و جلوی خود استفاده کنند اما حالا می‌توانیم حتی جزئیات موجود در بدنه این دستگاه‌ها را هم ببینیم. علاوه‌ بر این، حتی برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری سری رد مجیک ۹ هم منتشر شده است.

طبق اطلاعات جدید، این دستگاه ضخامت 8.9 میلی‌متری خواهد داشت که آن را با یک دستگاه عادی قابل مقایسه می‌کند. در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود که علاوه بر قاب‌های پشت و جلوی دستگاه، حتی فریم آن هم طراحی تخت دارد و جزئیات زیادی به آن اضافه شده است.

ممکن است در نگاه اول به قاب پشتی دستگاه تصور کنید که ماژول دوربین آن شامل سه لنز می‌شود اما در حقیقت آخرین دایره در این ماژول، یک فن است که مسئولیت خنک کردن سخت‌افزار دستگاه را بر‌عهده دارد. در امتداد این فن از دو طرف روی فریم یک خروجی و ورودی برای هوا در نظر گرفته و برای جلب توجه بیشتر، روی فن با ال‌ای‌دی‌های RGB پر شده است.

برای افزایش توانایی‌های کاربر در حین بازی، روی بخش سمت راست فریم دو بخش حساس به فشار قرار گرفته که شما می‌توانید آن‌ها را برای انجام عملکرد‌های خاصی تنظیم کنید و با آن‌ها مثل دکمه رفتار کنید. پردازش‌ها در این دستگاه قرار است به کمک تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ انجام شوند و استفاده از یک فن می‌تواند عملکرد آن را تا حد زیادی پایدار کند.

در ادامه جزئيات طراحی رد مجیک ۹ به یک سیستم دوربین سه‌گانه اشاره شده که سنسور دوربین اصلی در میان آن‌ها از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین حضور دکمه حالت گیم رد مجیک به همراه دکمه پاور دایره‌ای شکل در سمت راست دستگاه دیده می‌شود. تصاویر منتشر شده از صفحه این دستگاه نشان می‌دهد که نوبیا همچنان قصد دارد برای این سری از دوربین‌های سلفی زیر صفحه نمایش استفاده کند.

مطالب مرتبط: بازدهی معماری پردازشی ۴ نانومتری سامسونگ به ۷۰ درصد رسید؛ ادامه رقابت با TSMC برای جذب مشتریان بیشتر