طراح ارشد Red Dead Redemption یعنی کریستیان کانتامسا و کارگردان بازی Mario + Rabbids یعنی دیوید سولیانی از استودیو تازه تاسیس خود رونمایی کردند.

استودیو Day 4 Night که توسط طراح ارشد Red Dead Redemption و کارگردان بازی Mario + Rabbids تاسیس شده، در حال کار بر روی عنوانی کاملاً جدید و اورجینال است. این تیم اولین سرمایه خود را از شرکت‌هایی چون Krafton و 1Up Ventures دریافت کرده و آماده به کار شدند. در میان اعضا، اسم سایر افرادی که بر روی بازی Mario + Rabbids کار کرده‌اند نیز دیده می‌شود. از طرف دیگر، برخی از اعضای استودیو در گذشته در ساخت بازی‌های شرکت یوبی‌سافت اعم از سری Just Dance، Ghost Recon و عنوان تازه عرضه شده Star Wars Outlaws دخیل بوده‌اند.

کریستیان کانتامسا در بیانیه‌ای عنوان کرد: «وقتی برای اولین بار در ابتدای مسیر شغلی‌ام عاشق بازی‌های ویدئویی شدم، به قدرت این مدیوم در روایت داستان‌هایی که در هیچ قابی نمی‌گنجد و خلق دنیاهایی که افراد را متحول می‌کنند، پی بردم». وی ادامه داد: «استودیو Day 4 Night بازگشتی به این خواسته، به این هدف نوآورانه و خلاقیت بی‌حد و مرز است».

طراح ارشد Red Dead Redemption

دیو سولیانی نیز در این رابطه گفت: «چیزی که ما در این استودیو مشغول ساختنش هستیم، هر آنچه که به عنوان یک بازیکن آرزو داشتم را در خود دارد؛ شادی، ماجراجویی، شعر، هیجان و لذت همکاری با دوستان. این اثر را می‌توان لالایی برای روح من و سرودی برای این صنعت، برای جادوی خلق جهان‌هایی پر جزئیات از نیستی است. ما داستانی در مورد پیروزی، چالش‌های مسیر و رویاها خلق کرده‌ایم تا روشنی‌بخش مسیری باشد که در آن گام برمی‌داریم».

به گفته شرکت Krafton، اولین بازی ساخته شده توسط استودیو طراح ارشد Red Dead Redemption از داستانی بسیار درگیرکننده و به یادماندنی برخوردار است که از ذهن خلاق فعال اعضای این استودیو نشات گرفته است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود استودیو Day 4 Night یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این استودیو را می‌توانید با سر زدن به وبسایت رسمی‌شان به دست آورید.