شایعات زیادی در مورد OnePlus Nord 3 وجود دارد. بسیاری از منابع خبری ادعا کرده‌اند که توانسته‌اند به مشخصات فنی این گوشی دست پیدا کنند. با توجه به تمام این خبرها، حال می‌دانیم که نورد 3 دارای یک صفحه‌نمایش 6.72 اینچی امولد با رزولوشن HD+ است که از نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می‌برد. مشخصا در مقایسه با مدل قبلی که دارای یک نمایشگر 6.43 اینچی بود، صفحه‌نمایش Nord 3 به شکل محسوسی بزرگ‌تر شده است. تاریخ عرضه وان پلاس نورد 3 را در ادامه خبر بخوانید.

این گوشی دارای سه دوربین، شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی Nord 3 نیز 16 مگاپکیسل رزولوشن دارد. OnePlus Nord 3 احتمالا از تراشه Dimensity 9000 هشت هسته‌ای استفاده خواهد کرد. ظرفیت باتری آن نیز 5000 میلی آمپر ساعت بوده و می‌تواند با سرعت 80 وات شارژ شود.

این گوشی ممکن است با رم‌های 8 یا 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی عرضه شود. همچنین احتمال قرار گرفتن یک کلید alert slider نیز در لبه کناری این گوشی وجود دارد. وان‌پلاس تاریخ عرضه جهانی این گوشی را برای اواخر خرداد یا اوایل تیرماه در نظر گرفته است.

در این بین شایعات جدیدی هم وجود دارند مبنی بر اینکه OnePlus Nord 3 در حقیقت یک گوشی ریبرند شده خواهد بود. طبق گفته‌های یکی منبع خبری به نام مکس جامبور، شرکت وان‌پلاس قصد دارد در اواخر بهار یا اوایل تابستان، گوشی موسوم به Ace 2V را در بازار چین عرضه کند. این منبع خبری معتقد است که Nord 3 در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از Ace 2V است که وان‌پلاس آن را در بازار جهانی عرضه می‌کند.

اخبار مرتبط: