شرکت وان‌پلاس گوشی Ace 2 را در اوایل ماه گذشته با پردازنده اسنپدراگون +8 نسل 1 در بازار چین عرضه کرد. با این حال، انتظار می‌رود که یک نسخه دیگر از این گوشی با تراشه Dimensity 9000 هم وارد بازار شود. وان‌پلاس هنوز چیز زیادی در مورد این گوشی فاش نکرده است، اما به لطف اطلاعات منتشر شده توسط خبرگزاری Digital Chat Station، توانسته‌ایم به برخی از مشخصات گوشی Ace 2 نسخه Dimensity پی ببریم.

خبرگزاری Digital Chat Station به تازگی تصویری از گوشی Ace 2 نسخه Dimensity را با رنگ سیاه منتشر کرده است. طراحی ظاهری این گوشی به نسبت نسخه اسنپدراگون آن کمی تخت‌تر شده است. قاب پشتی Ace 2 نسخه Dimensity چهار دایره دارد که دوتای آن‌ها میزبان سه ماژول دوربین این گوشی هستند و دوتای دیگر ظاهرا به فلاش‌های نور اختصاص دارند. در لبه سمت راست قاب این گوشی هم یک دکمه alert slider در کنار کلید پاور قرار گرفته است.

شایعات درباره مشخصات گوشی Ace 2 نسخه Dimensity حاکی از آن است که این دستگاه از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور OV64M استفاده می‌کند. اما نسخه اسنپدراگون این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور تصویر IMX890 برخوردار است. سرعت شارژ نسخه Dimensity گوشی Ace 2 نیز به نسبت نسخه اسنپدراگون کمتر شده و از 100 وات به 80 وات رسیده است. در حالی که کمپانی‌های دیگری مانند شیائومی، ویوو و آنر دستگاه‌هایی با همین تراشه تولید کرده‌اند که از سرعت شارژ 100 واتی پشتیبانی می‌کند.

بنچمارک antutu OnePlus Ace 2 dimensity

به نظر نمی‌رسد که به جز اندکی تغییر در طراحی، تعویض تراشه و اختلاف سرعت شارژ، فرق دیگری بین نسخه‌های Dimensity و اسنپدراگون Ace 2 وجود داشته باشد. گوشی OnePlus Ace 2 با تراشه اسنپدراگون +8 نسل 1 در بازار هند با نام OnePlus 11R عرضه شد. اما هنوز معلوم نیست که نسخه Dimensity این گوشی هم با نام متفاوتی راهی بازارهای جهان می‌شود یا از همان نام اصلی چینی خود استفاده می‌کند.

علاوه بر این، وب‌سایت AnTuTu به تازگی اعلام کرده که دستگاهی به نام OnePlus PHP110 تست‌های این بنچمارک را پشت سر گذاشته است. PHP110 در واقع اسم رمز گوشی Ace 2 نسخه Dimensity است. جمع امتیازات این گوشی در بنچمارک AnTuTu به بالای 1 میلیون رسیده، که البته از تراشه Dimensity 9000 مدیاتک بعید نیست.
بقیه مشخصات این گوشی شامل صفحه‌نمایش 6.74 اینچی امولد با رزولوشن 1240p و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌شود.

خبر مرتبط: پیش فروش گوشی Oneplus Ace Pro نسخه Genshin