انتظار داریم شرکت وان‌ پلاس مدل جدید وان ‌پلاس نورد CE 3 اسفند ماه در هند عرضه ‌کند. به نظر می‌رسد که چند گوشی دیگر نیز تحت نام نورد منتظر عرضه رسمی در هند هستند و طبق توییتی که موکول شارما منتشر کرده است، زمان عرضه وان پلاس نورد CE 3 Lite 5G مشخص نیست اما احتمالا طی چند ماه آینده در هند عرضه می‌شود.

با اشتراک‌ گذاری تصویری از این دستگاه، موکول شارما ادعا کرد که نام نورد CE 3 Lite 5G را در وب سایت OnePlus India  دیده است. این نام نشان می‌دهد که جانشین نسل قبلی خود یعنی وان‌ پلاس نورد CE 2 Lite 5G خواهد بود که در فروردین ۱۴۰۱ عرضه شد.

 وان ‌پلاس نورد CE 2 Lite 5G یک نسخه تغییر یافته از نام تجاری Realme V25 است که در انحصار بازار چین باقی ماند. از این رو، این احتمال وجود دارد که Nord CE 3 Lite نسخه تغییر یافته از گوشی Oppo یا Realme باشد.

وان پلاس نورد CE 3 لایت 5G در وبسایت وان پلاس

گوشی وان پلاس نورد اسفند ماه در هند رونمایی می‌شود، و احتمالا دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی IPS و رزولوشن FHD+ با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ پشتیبانی می‌شود و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR4x، با 256 گیگابایت حافظه  ۲.۲UFS  دارد. همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. این گوشی ممکن است با یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و ماژول سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو عرضه شود.

شرکت وان پلاس گوشی OnePlus Ace 2V را با تراشه Dimensity 9000 ۱۶ اسفند در چین عرضه خواهد کرد. گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است در بازار هند به OnePlus Nord 3 تغییر نام دهد.

اخبار مرتبط: کانسپت وان‌پلاس ۱۱ با سیستم خنک‌کننده مایع دیده شد