تصاویر ریلمی GT Neo 6 منتشر شده که علاوه بر تایید شایعات قبلی در مورد وجود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نشان دهنده دوربین سه‌گانه در پنل پشتی آن است.

در حالی که قرار است ریلمی به زودی از گوشی GT Neo 6 رونمایی کند، اطلاعات زیادی درباره مشخصات کلیدی از جمله ابعاد صفحه نمایش، تراشه و شارژ سریع این دستگاه درز کرده است. بر این اساس این دستگاه از صفحه نمایش اولد 1.5k، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. حالا اولین تصاویر گوشی ریلمی GT Neo 6 توسط وب‌سایت OnLeaks منتشر شده است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، پنل پشتی ریلمی GT Neo 6 حاوی دوربین سه‌گانه و چراغ فلش است. علاوه بر آن لوگو اسنپدراگون در کنار پنل دوربین، شایعات قبلی که حاکی از وجود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بودند را تایید می‌کند. این دستگاه از شارژ سریع SUPERVOOC و تکنولوژی NFC پشتیبانی می‌کند. در لبه راستی گوشی هم دکمه‌های صدا و قفل به چشم می‌خورند. همچنین با توجه به تعبیه چراغ RGB در زیر لوگو اسنپدراگون در مدل قبلی، احتمالا شاهد تکرار آن در ریلمی GT Neo 6 باشیم.

گوشی Realme GT Neo 6

صفحه نمایش اولد 1.5k احتمالا از نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد، البته ابعاد آن هنوز مشخص نیست. همچنین از پردازنده گرافیکی Adreno 740 در کنار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده می‌کند.

اطلاعات درز کرده قبلی حاکی از وجود دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال بودند. از سوی دیگر گفته می‌شود که این دستگاه از باتری بزرگ‌تر نسبت به قبل با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی برخوردار خواهد بود. این گوشی از اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI 4 بهره می‌برد. البته حافظه رم و حافظه داخلی مانند نسل قبلی با گزینه‌های ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه در دسترس قرار می‌گیرد.

ریلمی هنوز تاریخ معرفی و عرضه این گوشی را مشخص نکرده، اما پیشتر شایعه شده بود که این گوشی تابستان ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: