گفته می‌شود که دوربین ریلمی جی‌تی 7 پرو از زوم اپتیکال 3 برابری، زوم ترکیبی 10 برابری و زوم دیجیتال 120 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

اخیرا، ریلمی گوشی پرچمدار جی‌تی 6 را با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در چین عرضه کرد. این برند در تاریخ 9 مردادماه 1403 گوشی‌های Realme 13 Pro و 13 Pro+ را در بازار جهانی از جمله هند معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دو گوشی در هفته‌های آینده در چین نیز عرضه شوند. تا پایان سال، ریلمی گوشی جی‌تی 7 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 را در چین معرفی خواهد کرد. شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است و امروز، افشاگر دیجیتال چت استیشن جزئیات بیشتری را درباره جی‌تی 7 پرو فاش کرده است.

جزئیات دوربین ریلمی جی‌تی 7 پرو

افشای جدید نشان می‌دهد که پنل تخت OLED گوشی ریلمی جی‌تی 7 پرو کمی خمیده خواهد بود. این صفحه نمایش از رزولوشن 1.5K و فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند، اما کیفیت تصویر آن حتی از گوشی‌های با صفحه نمایش 2K نیز بهتر خواهد بود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد و باتری آن حدود 6000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت. همچنین، این گوشی از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند و با وجود باتری بزرگ، ضخامتی حدود 8.7 میلی‌متر خواهد داشت.

دوربین ریلمی جی‌تی 7 پرو دارای یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپ سونی IMX882 خواهد بود که از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می‌کند. همچنین این دوربین قادر به زوم دیجیتال 120 برابری و زوم ترکیبی 10 برابری با کیفیت بالا خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده، نمونه اولیه این گوشی دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و استانداردهای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68/69 خواهد بود.