انتظار می‌رود که شرکت ریلمی، از گوشی پرچم‎‌دار خود، یعنی GT 7 پرو تا اواخر سال‌جاری رونمایی کند. انتظار می‌رود این پرچم‌دار، سخت‌افزار مثال زدنی داشته باشد و حال جزئیات باتری ریلمی GT 7 پرو نیز لو رفته است که نشان از قدرت آن دارد.

طبق شایعات، دو گوشی شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو قرار است اولین گوشی‌های جهان باشند که در ماه اکتبر با تراشه اسنپدراگون 8 Gen 4 به بازار چین عرضه می‌شوند. با توجه به معرفی ریلمی GT 5 پرو در ماه دسامبر سال گذشته، انتظار می‌رود GT 7 پرو نیز همین ماه در بازار چین عرضه شود. بر طبق شایعات، این دستگاه نیز اولین گوشی جهان خواهد بود که با تراشه اسنپدراگون 8 Gen 4 وارد بازار جهانی می‌شود. به لطف لیکری به نام Digital Chat Station، امروز جزئیات باتری ریلمی GT 7 پرو به همراه ویژگی‌های شارژر آن لو رفت.

مشخصات ریلمی GT7

این لیکر مطرح، در توضیحات خود نامی از گوشی مذکور نبرده اما ایموجی استفاده کرده که به عقیده بسیاری، به نوعی اشاره‌ای به گوشی پرچم‌دار شرکت ریلمی، یعنی GT 7 پرو دارد که قرار است از تراشه اسنپدراگون 8 Gen 4 استفاده کند. بر اساس اطلاعاتی که این لیکر در شبکه اجتماعی Weibo مطرح کرده، پرچم‌دار ریلمی قرار است شباهت‌هایی با وان پلاس 13 داشته باشد و از صفحه نمایشی صاف یا نسبتاً صاف بهره ببرد.

باتری ریلمی GT 7 پرو قرار است 6000 میلی‌آمپرساعتی باشد که از شارژ سریع 100 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. علی‌رغم وجود باتری در این حد و اندازه، ظاهر این گوشی همچنان کوچک و باریک خواهد بود و ضخامت آن چیزی حدود 8.5 میلی‌متر عنوان شده است. در پشت آن، سه دوربین در قابی مستطیلی شکل یافت می‌شوند که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتوی پریسکوپی خواهد بود که احتمالاً لنز Sony IMX882 بوده و از زوم سه برابری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

چندی پیش، شایعاتی به گوش می‌رسید که ریلمی GT 7 پرو قرار است اولین گوشی این شرکت باشد که از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در داخل صفحه استفاده می‌کند. علاوه بر آن، گفته می‌شود این گوشی گواهی IP69 را در زمینه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار دریافت خواهد کرد. جزئیات کامل این گوشی هنوز به طور رسمی اعلام نشده و باید تا منتشر شدن آن، منتظر بمانیم.