شرکت ریلمی بالاخره از تاریخ عرضه ریلمی جی تی 6، گوشی مورد انتظار خود رونمایی کرد. این دستگاه قرار است با تراشه قدرتمند و توانای اسنپدراگون 8 Gen 3 عرضه شود و تمرکز زیادی بر روی کارایی خواهد داشت.

تاریخ عرضه ریلمی جی تی 6 توسط خود شرکت ریلمی اعلام شد و مشخص شد که این دستگاه قدرتمند، قرار است 9 جولای (19 تیر) عرضه شود. این دستگاه با گوشی‌هایی چون وان پلاس ایس 3 پرو، iQOO Neo 9S Pro+ و ردمی کی 70 اولترا رقابت می‌کند.

ریلمی جی تی 6 از یک صفحه نمایش BOE S1 OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه سازی 144 هرتز پشتیبانی کرده و حداکثر روشنایی آن نیز به 6000 نیت می‌رسد. این صفحه نمایش صاف، در دل خود یک حسگر اثر انگشت نیز خواهد داشت. در روز عرضه این دستگاه با اندروید 14 و رابط کاربری Realme UI 5.0 در دسترس خواهد بود.

ریلمی جی تی 6

شرکت ریلمی تیزری نیز از این دستگاه منتشر کرده که دوربین‌ها و ویژگی‌های آن را به تصویر کشیده است. در پشت، این دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولتراواید، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک فلش LED نیز دارد. برای سلفی، احتمال می‌رود که ریلمی جی تی 6 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده کند.

همانطور که ذکر شد، تمرکز اصلی این گوشی بر روی کارایی بوده و به همین دلیل، از تراشه Snapdragon 8 Gen 3، رم LPDDR5x، حافظه UFS 4.0 و یک باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی با شارژر سریع 100 واتی استفاده می‌کند. بالاترین حافظه این دستگاه یک ترابایت بوده و 24 گیگابایت نیز رم خواهد داشت! قاب وسط این دستگاه از جنس فلز و پشت آن نیز شیشه‌ای خواهد بود. این شرکت از نمای جلویی دستگاه به طور کاملی رونمایی کرده اما تا به امروز، تصویری کامل از نمای پشتی آن منتشر نکرده است.

جالب است بدانید که شرکت ریلمی در حال حاضر، بر روی سری ریلمی 13 پرو برای بازار هند کار می‌کند. انتظار می‌رود ریلمی 13 پرو و ریلمی 13 پرو پلاس در ماه جولای در بازار هند عرضه شوند. جزئیات بیشتری در مورد این سری نیز در آینده به طور قطع مشخص خواهد شد.