شرکت Realme از ورود گوشی ریلمی C55 به بازارهایی مانند اندونزی و هند خبر داده است. بر اساس توییتی که پاراس گوگلانی منتشر کرده، مشخصات فنی ریلمی C55 منتشر شده و اواسط هفته آینده ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در بازار جهانی رونمایی می‌شود و از روز بعد برای خرید در دسترس کاربران خواهد بود.

علاوه بر این، توییت پاراس گوگلانی به برخی از مشخصات فنی ریلمی C55 اشاره می‌کند. قلب تپنده این دستگاه با تراشه Helio G88 پشتیبانی می‌شود و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه ارائه خواهد شد. این گوشی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی SuperVOOC خواهد بود. برای عکاسی، یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

این دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با یک سنسور کمکی ۲ مگاپیکسلی همراه خواهد بود. برای سلفی، دوربین ۸ مگاپیکسلی ارائه خواهد شد. این دستگاه بر روی سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری Realme UI ۴.۰ اجرا خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای ویژگی‌های دیگری مانند اسلات کارت microSD، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پورت USB-C خواهد بود. علیرغم باتری بزرگ این دستگاه ضخامت آن حدود ۸ میلی‌متر است. ریلمی C55 در سه رنگ Rainforest، Rainy Night و Sunshower در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

یک ویدیو از مشخصات ریلمی C55 که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است، نشان می‌دهد این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۲ با رزولوشن Full HD+ که نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین این گوشی مجهز به حس‌گر اثر انگشت نیز خواهد بود.

خبر مرتبط: ریلمی GT Neo 5 با قابلیت شارژ ۲۴۰ واتی معرفی شد