تصاویر و رندرهای منتشر شده از گوشی ریلمی C51 نشان می‌دهد این دستگاه با ویژگی مینی کپسول راهی بازار خواهد شد.

شرکت ریلمی که تا‌کنون زمان مشخصی را برای عرضه گوشی C51 فاش نکرده، با انتشار تصاویری از این محصول برخی از مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است. گزارش‌ها حاکی است که گوشی ریلمی C51 از ویژگی مینی کپسول، مشابه جزیره پویا اپل بهره می‌برد. مینی کپسول اطلاعات مفیدی از جمله میزان مصرف داده، وضعیت شارژ و نوتیفیکیشن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دستگاه یاد شده در دو رنگ سبز روشن و مشکی عرضه می‌شود که ماژول دوربین استفاده شده در پشت گوشی، شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که به احتمال زیاد برای عکاسی ماکرو استفاده می‌شود.

قابلیت Mini Capsule ریلمی C51

محصول جدید ریلمی از رابط کاربری ریلمی یوآی T استفاده می‌کند که برپایه اندروید 13 ساخته شده است و از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه‌سازی صفحه 90 هرتزی بهره می‌برد. طبق تصاویر منتشر شده، بالای صفحه نمایش دوربین سلفی این گوشی که دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است در یک سوراخ پانچ قرار گرفته است.
ریلمی در بخش پردازنده، اقتصادی بودن این دستگاه را نشان داده و از تراشه Unisoc T612 استفاده کرده که یک تراشه میان‌رده و خوش قیمت محسوب می‌شود. این پردازنده در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است و امکان افزایش فضای ذخیره سازی، از طریق درگاه کارت حافظه وجود دارد.
در میان سایر مشخصات گوشی ریلمی C51 می‌توان به حسگر اثر انگشت و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد و البته این دستگاه، مجهز به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و از قابلیت شارژ 33 واتی برخوردار است.
نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا گوشی جدید ریلمی مانند سری قبلی می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر؟

گوشی ریلمی Narzo N55 با ویژگی مینی کپسول