شرکت ریلمی روز چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه گوشی میان‌رده Narzo N55 را معرفی کرد. ریلمی Narzo N55 دارای پانچ هول در بالای صفحه نمایش خود است و از ویژگی مینی کپسول (Mini Capsule) پشتیبانی می‌کند. این ویژگی ابتدا در گوشی ریلمی C55 معرفی شد و عملکردی شبیه به دینامیک آیلند در گوشی‌های آیفون دارد. مینی کپسول Narzo N55 یک پوشش اطراف پانچ هول صفحه‌نمایش اضافه می‌کند که وضعیت شارژ باتری و اعلان‌ها را نشان می‌دهد. اگرچه عملکرد مینی کپسول در حال حاضر محدود است، اما ریلمی به کاربران خود اطمینان داده است که کارایی آن را در آینده نزدیک گسترش خواهد یافت.

مشخصات فنی Narzo N55

مشخصات گوشی Narzo N55 به طور رسمی در سایت آمازون تایید شده و چندین ویژگی کلیدی دستگاه را برجسته می‌کند. همچنین Narzo N55 در دو رنگ آبی و مشکی عرضه می‌شود و دارای ماژول دوربین دوگانه دایره‌ای شکل بزرگ و فلاش LED است.

سایر ویژگی‌های برجسته Narzo N55 شامل حسگر اثر انگشت، بلندگوی اولترا بلوم با پروفایل صوتی Dirac و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. همچنین ریلمی نارزو N55 دارای درگاه USB-C و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی SuperVOOC است که در مدت زمان ۲۹ دقیقه شارژ دستگاه را به ۵۰ درصد می‌رسد.

ریلمی نارزو N55 با جزیره داینامیک

اگر تمامی این ویژگی‌ها برای شما آشنا به نظر می‌رسند، باید بگوییم که Narzo N55 یک تغییر نام تجاری از گوشی ریلمی C55 است. این اولین باری نیست که ریلمی نسخه تغییر یافته از یک گوشی دیگر را با نام Narzo در بازار جهانی عرضه می‌کند. سال ۲۰۲۱، ریلمی Narzo 30 5G را به عنوان نسخه‌ای از Realme 8 5G عرضه کرد و هدف آن‌ها فروش این دستگاه از طریق سایت‌های مختلف مانند Flipkart بود.

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ به نظر شما قابلیت مینی‌ کپسول Narzo N55 تا چه میزان مشابه دینامیک آیلند اپل عمل خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: تاریخ رونمایی ریلمی C55 با داینامیک آیلند