در هفته گذشته شایعاتی در مورد ریلمی C55 مشخص شد که برخی از مشخصات این دستگاه را نشان می‌داد. حالا تاریخ رونمایی ریلمی C55 مشخص شده و ظاهرا این شرکت قصد دارد تا دستگاه بعدی خود را در 7 مارس رونمایی کند. صفحه‌ای هم مربوط به این دستگاه در وب‌سایت ریلمی قرار گرفته که زمان رونمایی آن را نشان می‌دهد. اما نکته دیگری توجه کاربران را جلب کرده که نشان می‌دهد ریلمی کمی از طراحی اپل الگو گرفته است.

ریلمی C55 همچنین در وب‌سایت رسمی اندونزی این شرکت دیده شده که قیمت آن را نشان نمی‌دهد. اما شما از طریق اطلاعات مشخص شده در این وب‌سایت می‌توانید مشخصات و طراحی ریلمی C55 را ببینید. طبق اطلاعات منتشر شده، این دستگاه قرار است از تراشه مدیاتک هلیو G88 استفاده کند که یک تراشه میان‌رده محسوب می‌شود. ریلمی C55 قرار است از ریلمی UI 4 برپایه اندروید 13 استفاده کند که برای یک دستگاه میان‌رده بسیار خوب محسوب می‌شود.

این دستگاه با دو رم 6 و 8 به همراه حافظه‌های 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود و شما حتی می‌توانید تا 6 گیگابایت از فضای حافظه داخلی دستگاهتان را هم به فضای رم اختصاص دهید. البته این فضا در مدل 8 گیگابایتی به 8 گیگابایت می‌رسد که نشان می‌دهد شما می‌توانید در دستگاهتان از 16 گیگابایت فضای رم استفاده کنید.

خبر خوب این است که هر‌دو دستگاه از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید حافظه آن‌ها را تا 1 ترابایت افزایش دهید. جزئیات تاریخ رونمایی ریلمی C55 نشان می‌دهد که این دستگاه از یک صفحه نمایش 6.72 با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند که نرخ بروزرسانی 90 هرتزی دارد. سقف روشنای این صفحه نمایش 680 نیت اعلام شده و یک پانچ هول برای دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی هم در بخش بالای آن قرار گرفته است. 

داینامیک آیلند ریلمی C55

نکته اینجاست که ریلمی در این دستگاه از یک ترفند نرم‌افزاری شبیه به داینامیک آیلند اپل استفاده کرده و آن را کپسول کوچک نامیده است. این بخش توانایی‌هایی شبیه به داینامیک آیلند اپل دارد و می‌تواند برخی اطلاعات را به شما نشان دهد. این دستگاه از دو دوربین استفاده می‌کند که سنسور اصلی آن رزولوشن 64 مگاپیکسلی دارد. ریلمی C55 از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند که می‌تواند با توان 33 وات شارژ شود.

در میان مشخصات دیگر این دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور و جک هدفون اشاره کرد. تاریخ رونمایی ریلمی C55 نشان می‌دهد که تنها چند روز با رونمایی این دستگاه فاصله داریم و برای خرید آن باید کمی صبر کنید.

اخبار مرتبط: فناوری شارژ سریع ۳۰۰ واتی توسط ردمی معرفی شد