شرکت ریلمی در تاریخ 30 جولای (9 مرداد) با برگزاری رویدادی قصد دارد از جدیدترین محصولات خود رونمایی و سپس آنها را به بازار عرضه کند. حال چند روز قبل از این مراسم، از مشخصات ریلمی 13 پرو به صورت رسمی پرده‌برداری شد.

از محصولاتی که در این رویداد قرار است رونمایی شود می‌توان به ریلمی 13 پرو، ریلمی 13 پرو پلاس، ریلمی واچ اس 2 و ریلمی بادز T310 اشاره کرد. خوشبختانه شرکت ریلمی، قبل از عرضه رسمی، مشخصات ریلمی 13 پرو و پرو پلاس را منتشر کرد که نوید گوشی‌هایی جذاب و قدرتمند را می‌دهند. این دو دستگاه از تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 7s نسل 2 ساخته شرکت کوالکام استفاده می‌کنند که نسبت به نسل قبلی، عملکردی بهتر ارائه خواهند داد. این دو دستگاه از سیستم خنک کنندگی 9 لایه‌ای 3D VC استفاده می‌کنند که بزرگ‌ترین در نوع خودش بوده و از داغ کردن گوشی، حتی در شدیدترین استفاده‌ها جلوگیری خواهد کرد.

ریلمی 13 پرو

هر دوگوشی جدید شرکت ریلمی، با باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شوند که نسبت به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی سری ریلمی 12 پرو، پیشرفت محسوب می‌شود. به گفته شرکت ریلمی، این باتری از سطح تحمل بالایی برخوردار بوده و حتی 4 سال پس از استفاده معمولی نیز عمر آن کاهش نمی‌یابد. ریلمی 13 پرو پلاس از یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony LYT-701 به عنوان دوربین اصلی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony LYT-600 و زوم سه برابری پریسکوپی تله‌فوتو برخودار بوده و نوید تصاویری با کیفیتی عالی، حتی با وجود زوم کردن را به کاربر می‌دهد.

شرکت ریلمی علاوه بر رونمایی از مشخصات ریلمی 13 پرو عنوان کرد که پیش فروش این دو دستگاه در تاریخ 30 جولای آغاز خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق وبسایت realme.com یا فلیپ‌کارت اقدام به خرید کنند و از تخفیف جزئی محصول بهره‌مند شوند. برای دستگاه‌هایی که قبل از تاریخ 12 آگوست (22 مرداد) سال‌جاری فعال شوند، 30 روز ضمانت تعویض رایگان و یک سال گارانتی بیشتر نیز در نظر گرفته خواهد شد که پیشنهادی عالی و بی‌نقص محسوب می‌شود.

علاوه بر این گوشی‌های هوشمند، شرکت ریلمی قرار است ریلمی بادز T310 را نیز در همان تاریخ عرضه کند. این دستگاه نیز از قابلیت نویز کنسلینگ هیبریدی 46 دسیبلی پشتیبانی می‌کند که نسبت به نسخه قبلی خود، یعنی بادز T300 که 30 دسیبل بود، پیشرفتی واضح دارد. این دستگاه دارای درایورهای بیس 12.4 میلی‌متری نیز بوده و به کاربر بیس عالی و صدای بی‌نظیر و طبیعی در موسیقی‌های مختلف می‌دهد. از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به افکت صدای سه بعدی 360 درجه، 40 ساعت استفاده مداوم و گواهی IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد.