سرانجام شب گذشته نسخه پایدار سیستم‌‌عامل iOS 17 برای آیفون‌های سازگار منتشر شد؛ اما اکنون برخی کاربران با ارور «Preparing Update» مواجه هستند که در این مقاله به چگونگی برطرف کردن آن می‌پردازیم.

شب گذشته، کمپانی اپل نسخه نهایی سیستم‌عامل iOS 17 را برای آیفون‌های سازگار با این آپدیت نرم‌افزاری درمقیاس جهانی منتشر کرد. برهمین‌اساس، کاربران برای برخورداری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های گسترده iOS 17 شروع به دانلود فایل به‌روزرسانی از منو تنظیمات گوشی‌هایشان کرده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد گروهی از افراد با ارور آماده‌سازی به‌روزرسانی (Preparing Update) مواجه می‌شوند که مانع از دریافت فایل نرم‌افزار می‌شود.

جزییات IOS17

برای برطرف کردن چنین مشکلی یک راه حل بسیار ساده و آسان وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند با مجموعه‌‌ای دستورالعمل‌ها برای رفع آن اقدام کنند. ساده‌ترین راه برای دانلود و نصب iOS 17 ازطریق منو تنظیمات در گوشی‌های آيفون صورت می‌گیرد؛ بنابراین کاربران تنها با ورود به Setting و کلیک روی گزینه Software Update به‌راحتی می‌تواند اقدام دانلود فایل نرم‌افزاری سیستم‌عامل کنند. باوجوداین، اگر کاربری با ارور Preparing Update برخورد کرد می‌‌تواند به‌راحتی با بستن تمامی برنامه‌ها در پس‌زمینه و پاک‌سازی حافظه کش در تنظیمات دستگاه آن را برطرف کند. برای رفع Preparing Update روش‌های زیر را دنبال کنید:

  1. منوی تنظیمات را باز کنید؛
  2. وارد قسمت General شوید؛
  3. گزینه iPhone Storage را انتحاب کنید؛
  4. پس نمایش اطلاعات، فایل OTA iOS 17 را پیدا کنید؛
  5. گزینه OTA iOS 17 انتخاب کرده و سپس روی Delete Update کلیک کنید.

برای رفع ارور Preparing Update تنها باید از مراحل بالا پیروی کنید تا به‌سادگی این مشکل در آیفون شما برطرف شده و دستگاه‌تان آماده دریافت فایل دانلود سیستم‌عامل iOS 17 شود. اگر پس از انجام مراحل یادشده، بازهم نتوانستید آپدیت نرم‌افزاری را دانلود کنید، باید ازطریق از iTunes برای نصب آن اقدام کنید.

برای یادآوری باید بگوییم iOS 17 یک به‌روزرسانی بزرگ محسوب می‌شود و تغییرات گسترده‌ای را برای آیفون‌های سازگار به‌ارمغان می‌آورد. اگر قصد دارید با بخشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سیستم‌عامل آشنا شوید می‌توانید با کلیک روی این لینک آن را بخوانید.

اخبار مرتبط: