برند تجاری پوکو که به‌دلیل طراحی با‌کیفیت و قیمت اقتصادی، محبوبیت زیادی دارد، به‌تازگی از محصول جدیدش، هدفون بی‌سیم Poco Pods رونمایی کرد.

هدفون بی‌سیم Poco Pods از بلوتوث نسخه 5.3 بهره می‌برد که یکی از نقاط مثبت سخت‌افزار یک هدفون به‌شمار می‌رود، چرا‌که این موضوع سرعت اتصال هدفون به دستگاه را بالا می‌برد و برد پخش صدا را افزایش می‌دهد. این دستگاه مجهز به درایورهای پخش صدا 12 میلی‎متری هستند که برای علاقه‌مندان به موسیقی طراحی شده است و تجربه صدایی بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند.

هدفون بی‌سیم پوکو از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند و این موضوع امکان پخش صدای Hir-Res را به هدفون می‌دهد. این محصول جدید از سیستم حذف نویز برخوردار است و تا حد ممکن صدای مزاحم بیرون را کاهش می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد که بر روی موسیقی یا تماس خود تمرکز بیشتری داشته باشند.

مشخصات هدفون پوکو Pods TWS

این دستگاه دارای گواهینامه مقاومت IPX4 است که باعث می‌شود در برابر تعریق گوش و قطرات باران مقاوم باشد. هدفون بی‌سیم پوکو پادز دارای باتری 34 میلی‌آمپر‌ساعتی است که امکان شارژدهی تا 5 ساعت با استفاده از کیس خود را دارد، در حالی که این دستگاه با باتری 44 میلی‌آمپر‌ساعتی امکان شارژدهی تا 30 ساعت را دارد و با قابلیت شارژ سریع امکان پخش 90 دقیقه موسیقی تنها با 10 دقیقه شارژ را فراهم می‌کند.

قابلیت‌های این ایرپاد را به شکل لمسی می‌توان کنترل کرد و قدرت پذیرش تاچ دستگاه با ضربه رضایتبخش است و این عملکرد به کاربران امکان می‌دهد که پخش موسیقی را مدیریت کرده و به تماس‌ها پاسخ بدهند و همچنین بادزهای این هدفون از قابلیت GOOGLE Fast Pair برای دستگاه اندرویدی پشتیبانی می‌کند.

با‌وجود تمام قابلیت‌های این هدفون بی‌سیم و قیمت اقتصادی این دستگاه در بازار جهانی سوال اینجاست که آیا این هدفون بین کاربران محبوب خواهد بود یا خیر.

طراحی و مشخصات هدفون بلوتوث ریلمی بادز ۳ فاش شد