پیکسل 9 پرو فولد، جدیدترین محصول گوگل، آنقدر محبوب شد که در عرض چند روز پس از عرضه، موجودی آن در فروشگاه‌ها به اتمام رسید و این نشان از تقاضای بالای کاربران و فروش بالای پیکسل 9 پرو فولد دارد.

گوگل در رویداد Made by Google سال 2024، سری گوشی‌های هوشمند پیکسل 9 را با تغییرات و بهبودهای قابل‌توجهی معرفی کرد. این شرکت با ارائه چهار مدل گوشی به جای سه مدل معمول، رویکرد جدیدی را در پیش گرفته است. در میان این محصولات، گوشی تاشو پیکسل 9 پرو فولد به دلیل پیشرفت‌های چشمگیر نسبت به نسل قبلی، بیشترین توجه را به‌خود جلب کرده است. محبوبیت بالای این گوشی باعث شده تا موجودی آن در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به اتمام برسد.

گوگل با معرفی نسل اول پیکسل فولد، قدم به دنیای گوشی‌های هوشمند تاشو گذاشت. اما این گوشی در ابتدا با مشکلاتی همراه بود که قبل از عرضه گسترده آن در سال گذشته باید رفع می‌شد. خبر خوب این است که نسل جدید، یعنی پیکسل 9 پرو فولد، تمام ایرادهای مدل قبلی را برطرف کرده و حتی ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. این بهبودها باعث شده که بسیاری این گوشی را بهترین گوشی تاشو سال بدانند. استقبال کاربران از این تغییرات مثبت، در افزایش فروش و پیش‌سفارش این مدل جدید به وضوح دیده می‌شود.

پیکسل 9 پرو فولد

گوشی تاشو جدید گوگل یعنی پیکسل 9 پرو فولد، از زمان عرضه یعنی چهار روز پیش، با استقبالی فوق‌العاده روبرو شده است. این گوشی آنقدر محبوب شده که تمامی موجودی آن در فروشگاه آنلاین گوگل به اتمام رسیده است. ممکن است برخی از فروشگاه‌های دیگر هنوز تعداد کمی از این گوشی را داشته باشند، اما به‌نظر می‌رسد که آن‌ها هم به‌زودی به فروش خواهند رفت.

استقبال فوق‌العاده از گوشی تاشو جدید گوگل، پیکسل 9 پرو فولد، نشان می‌دهد که کاربران از بهبودهای سخت‌افزاری و طراحی این گوشی بسیار راضی هستند. به خصوص رنگ سفید شیری که در همان روز معرفی، به‌طور کامل به فروش رفت. رنگ دیگر این گوشی، یعنی اُبسیدین، هم برای پیش‌خرید موجود نیست. رنگ اُبسیدین (Obsidian) به رنگ سیاه بسیار تیره و براق گفته می‌شود. این رنگ از جنس سنگی آتشفشانی با همین نام است. حتی مدل 256 گیگابایتی که در ظاهر موجود نشان داده می‌شود، در واقع تمام شده و برای خرید آن باید در لیست انتظار قرار بگیرید.

باتوجه به تقاضای بسیار بالای کاربران و فروش بالای پیکسل 9 پرو فولد، موجودی این محصول در بسیاری از فروشگاه‌ها به سرعت به اتمام رسیده است. درحال‌حاضر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند Best Buy قادر به تامین این محصول نیستند و تاریخ دقیقی برای ورود مجدد آن به بازار اعلام نکرده‌اند.

بااین‌حال، برخی از خرده فروشان آنلاین مانند آمازون، مدل‌های محدودی از این گوشی را برای پیش‌فروش در تاریخ 14 شهریورماه در نظر گرفته‌اند. لذا، توصیه می‌شود جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر و ثبت سفارش، به وب‌سایت رسمی آمازون مراجعه فرمایید. لازم‌به‌ذکراست که به دلیل محبوبیت بسیار بالای این محصول، احتمال اتمام موجودی در آمازون نیز وجود دارد. بنابراین، توصیه می‌شود در اسرع وقت اقدام به ثبت سفارش کنید.