گوشی اوکتیل WP35 قرار است به‌زودی معرفی شود و به باتری ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپز ساعتی، دوربین دید در شب، تراشه دایمنسیتی، حافظه ۲ ترابایتی و نمایشگر ۶.۶ اینچی +Full HD مجهز شده و قیمت ۲۰۰ دلاری دارد.

اوکتیل یک شرکت سازنده گوشی است که با محصولات مقاوم شناخته می‌شود. معمولا گوشی‌های اوکتیل به‌دلیل اینکه برای شرایط سخت مانند کار در معادن طراحی شده‌اند، مشخصات سخت‌افزاری خاصی دارند. سال گذشته شرکت اوکتیل از گوشی WP33 Pro رونمایی کرد که به باتری ۲۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اسپیکر حرفه‌ای مجهز شده بود. اکنون گزارش جدیدی از گوشی آینده این شرکت منتشر شده که مشخصات آن را به نمایش می‌گذارد.

گوشی اوکتیل WP35

براین اساس اوکتیل WP35 قرار است به‌زودی معرفی شود. این دستگاه به بزرگ‌ترین باتری درمیان گوشی‌های سال ۲۰۲۴ تبدیل می‌شود. علاوه‌بر آن به دوربین دید در شب مجهز شده و قیمت بسیار خوبی هم دارد. در ادامه به بررسی طراحی و مشخصات سخت‌افزاری آن می‌پردازیم.

از نظر ظاهری، اوکتیل WP35 شباهت‌هایی با آنر مجیک ۶ دارد. در پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین دید در شب ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. این دستگاه به تراشه دایمنسیتی +۶۱۰۰ مجهز شده و به سیستم‌عامل اندروید ۱۴ که آخرین نسخه موجود است مجهز می‌شود. به‌دلیل باتری بزرگ و قطر ۱۵.۳ میلی‌متری، این دستگاه حدود ۳۶۰ گرم وزن دارد. این دستگاه از یک باتری ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند، بااین حال فقط امکان شارژ با توان ۱۸ واتی وجود دارد و حداقل ۴ ساعت شارژ آن طول می‌کشد.

گوشی جدید اوکتیل به نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن +Full HD مجهز شده که دوربین سلفی در ناچ قطره‌ای بالای آن قرار می‌گیرد. این دستگاه به حافظه داخلی تا سقف ۲ ترابایت مجهز شده که برای ذخیره‌سازی هر فایلی مناسب است. همچنین دستگاه مذکور با قیمت بسیار پایین ۲۰۰ دلاری راهی بازار خواهد شد و می‌تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

اخبار مرتبط: