امروز تصاویر رسمی تبلت اوپو پد 3 پرو منتشر شد و بر طبق اعلام رسمی، باید به زودی شاهد عرضه آن به بازار باشیم.

در چند روز گذشته، شایعات بسیاری به تولید تبلتی جدید از سوی اوپو اشاره داشتند. امروز اوپو به طور رسمی از این دستگاه رونمایی کرده و پیش خرید آن را برای بر روی وبسایت خود در دسترس علاقمندان قرار داد. این تبلت قرار است با سری گوشی فایند X8 و در تاریخ 24 اکتبر (3 آبان) در بازار چین عرضه شود. پیش خرید جدیدترین تبلت اوپو در وبسایت رسمی، یعنی Oppo Store و همچنین خرده‌فروشی چینی JD.com در دسترس قرار گرفته است.

لیست شدن در وبسایت‌ها برای پیش خرید، باعث شد اولین تصاویر رسمی تبلت اوپو پد 3 پرو نیز منتشر شود و علاوه بر آن، رنگ‌بندی و کانفیگ‌های این تبلت نیز لو برود. از جمله کانفیگ‌های آن می‌توان به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد. رنگ‌های این تبلت نیز شامل آبی تیره و طلایی هستند که هر دو جذابیت مختص به خود را دارند.

تصاویر رسمی تبلت اوپو پد 3 پرو

اگر به خاطر داشته باشید، اوایل سال جاری نیز شایعاتی منتشر شد که به عرضه اوپو پد 3 در بازار چین اشاره داشت. متاسفانه این تبلت هرگز عرضه نشد اما به جای آن، همین دستگاه به وان‌پلاس پد 2 ریبرند شده و در ماه جولای در بازار جهانی منتشر شد. حال پس از این، برند اوپو در حال آماده‌سازی برای عرضه جدیدترین دستگاه خود، یعنی اوپو پد 3 پرو در بازار چین است. تا به این لحظه اطلاعات خاصی از جزئیات سخت‎‌افزاری این تبلت در دست نیست اما گمان می‌رود با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 نسخه Leading Version عرضه شود. از بدو عرضه، این تبلت با رابط کاربری ColorOS 15 در دسترس قرار می‌گیرد و از قلم اوپو پنسل 2 پرو نیز پشتیبانی می‌کند.

تصاویر رسمی تبلت اوپو پد 3 پرو تشابه ظاهری آن با وان‌پلاس پد 2 را به نمایش می‌گذارند. بدین ترتیب، انتظار داریم شباهت میان این دو دستگاه بیش از ظاهر باشد و در نهایت، مشخصات سخت‌افزاری‌شان نیز شباهت‌هایی با یکدیگر داشته باشد. اگر به خاطر داشته باشید، وان‌پلاس پد 2 دارای یک صفحه نمایش 12.1 اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن 2120×3000 است که نرخ تازه‌سازی برابر با 144 هرتز نیز دارد.

تراشه آن، مدل Snapdragon 8 Gen 3 بوده و دارای دو حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی از نوع LPDDR5، دو حافظه 128 و 256 گیگابایتی از نوع UFS 3.1 و یک باتری 9510 میلی‌آمپرساعتی است که با شارژر سریع 67 واتی سیمی شارژ می‌شود. از سایر مشخصات این دستگاه قدرتمند و جذاب می‌توان به داشتن 8 اسپیکر و تولید صدایی شنیدنی، پویا و جذاب، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در قسمت جلویی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در قسمت پشتی اشاره کرد که تجربه‌ای نسبتاً خوب به کاربران تقدیم می‌کند. انتظار داریم تبلت جدید اوپو نیز شباهت‌هایی با این مشخصات داشته باشد و بتواند در برخی قسمت‌ها نیز بهبودهایی را تجربه کند.