کاربری به نام Zhou Yibao، موفق شد تصاویر جعبه گوشی اوپو فایند X8 را به اشتراک بگذارد.

به‌نظر می‌رسد شرکت اوپو در نسل جدیدش نیز همان فلسفه طراحی مینیمالیستی خود را ادامه داده باشد. تصاویری که از جعبه جدیدترین گوشی این شرکت منتشر شده، طرحی ساده با ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و سفید را به نمایش می‌گذارد. در داخل جعبه نیز اکسسوری‌هایی چون قاب گوشی، شارژر SuperVOOC، کابل انتقال داده و… دیده می‌شود اما متاسفانه خبری از ظاهر خود گوشی نیست.

در تصاویر جعبه گوشی اوپو فایند X8 می‌بینیم که در بالا و گوشه سمت راست، اسم این گوشی با رنگ خاکستری درج شده و در پایین و گوشه سمت چپ نیز عدد 8 چاپ شده است. در همان قسمت پایینی نیز می‌توانید کلمه Hasselblad را رویت کنید. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش تصاویری از قسمت جلویی این گوشی نیز لو رفت. بر اساس این تصاویر، می‌دانیم که حاشیه‌های گوشی در هر چهار گوشه بسیار باریک هستند و از این نظر، به آیفون شباهت پیدا کرده است. علاوه‌بر آن، هم کوچک‌تر و هم سبک‌تر از اوپو فایند X7 شده است.

پرچم‌دار جدید اوپو از قابی فلزی و پشتی از جنس شیشه، موفق شده است گواهی IP68/69 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کند. ضخامت آن تنها برابر با 7 میلی‌متر بوده و وزنش نیز به 190 گرم می‌رسد. شرکت اوپو برای این گوشی چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و صورتی را در نظر گرفته است.

جعبه گوشی اوپو فایند X8

علاوه‌بر تصاویر جعبه گوشی اوپو فایند X8، اطلاعاتی نیز در مورد خود گوشی منتشر شده است. این دستگاه قرار است از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع BOE با رزولوشن 1.5K و حاشیه‌های به شدت باریک استفاده کند. برای امنیت بیشتر، یک حسگر اثرانگشت اوپتیکال نیز تعبیه شده است. چیپست آن، Dimensity 9400 ساخته شرکت مدیاتک است که با یک باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی و یک شارژر 80 واتی سیمی همراه شده که علاوه بر آن، شارژر 50 وات مغناطیسی بی‌سیم نیز دارد.

از طرف دیگر، اوپو فایند X8 گزینه‌ای عالی برای عکاسان است که با داشتن سه دوربین قدرتمند، نیازهایتان را برطرف می‌کند. یکی از این دوربین‌ها، یک لنز 50 مگاپیکسلی پریسکوپی تله‌فوتو از نوع Sony LYT-600 است و خبری از پشتیبانی از حالت ماکرو نیست. این دستگاه از روز عرضه، از رابط کاربری ColorOS 15 که بر پایه اندروید 15 است، استفاده می‌کند و دارای دکمه‌ای با حسگر مجازی فشار و دکمه‌ای برای خاموش کردن اعلان‌ها است.

این شرکت قصد دارد علاوه بر خود گوشی، برخی اکسسوری‌های متعلق به آن را نیز عرضه کند. از جمله این اکسسوری‌ها می‌توان به یک پاوربانک مغناطیسی 5000 میلی‌آمپرساعتی، شارژر مغناطیسی 50 واتی، یک قاب کوچک مغناطیسی و… اشاره کرد. جالب است بدانید که اوپو فایند X8 پرو قرار است ارتباط ماهواره‌ای نیز برای دارندگان خود به ارمغان بیاورد.

انتظار داریم که سری گوشی‌های اوپو فایند X8 پس از رویداد Developer Conference این شرکت چینی که در 17 اکتبر (26 مهر) معرفی شوند. محتمل‌ترین تاریخ برای معرفی و عرضه این سری گوشی موردانتظار، تاریخ 21 اکتبر (30 مهر) خواهد بود.