امروز در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، مشخصات کامل اوپو فایند X8 به همراه تصاویری از آن، لو رفته و به اشتراک گذاشته شد.

در تصاویر می‌توانیم نگاهی به حاشیه‌های بسیار باریک نسل جدید اوپو بیندازیم و در پشت آن نیز، ماژول دوربین‌ها که ظاهری دایره‌ای شکل دارد، به طرز واضحی دیده می‌شود. در یکی دیگر از تصاویر به اشتراک گذاشته شده، می‌توانیم چارچوب گوشی را ببینیم که به‌وضوح از جنس فلز ساخته شده است. علاوه‌بر‌این، مشخص شد که شرکت اوپو به غیر از رنگ سیلور و مشکی، رنگ سفیدی را نیز برای جدیدترین محصول خود تدارک دیده که در این تصاویر مشخص است.

علاوه بر تصاویر، مشخصات کامل اوپو فایند X8 نیز توسط کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته شد که نوید محصولی جذاب از این غول چینی را می‌دهد. این دستگاه دارای صفحه نمایشی 6.5 اینچی از نوع BOE بوده که رزولوشن 1.5K و حاشیه‌های بسیار باریک در هر چهار گوشه خود در خدمت کاربر قرار می‌دهد. برای امنیت بیشتر، در زیر صفحه نمایش یک سنسور اثرانگشت اوپتیکال نیز درج شده است.

مشخصات کامل اوپو فایند X8
مشخصات کامل اوپو فایند X8

تراشه جدیدترین محصول شرکت اوپو، Dimensity 9400 ساخته شرکت مدیاتک است که با یک باتری 5700 میلی‌آمپرساعتی همراه شده است. این باتری نیز از یک شارژر 80 واتی سیمی و یک شارژر 50 واتی مغناطیسی پشتیبانی می‌کند تا به هر شکل ممکن، بتوانید گوشی‌تان را بی‌دردسر شارژ کنید.

در مشخصات کامل اوپو فایند X8 به جزئیات دوربین‌های آن نیز اشاره شده و گفته می‌شود برای این دستگاه، سه دوربین در نظر گرفته شده است. می‌دانیم یکی از آنها، لنز تله‌فوتوی پریسکوپی 50 مگاپیکسلی LYT-600 ساخته شرکت سونی است و خوشبختانه خبری از لنز ماکرو نیز نخواهد بود. این دستگاه در روز عرضه با رابط کاربری ColorOS 15 که بر پایه سیستم عامل اندروید 15 است، به بازار عرضه می‌شود.

قاب اوپو فایند X8 از جنس فلز بوده و پشت آن نیز شیشه‌ای خواهد بود. از طرف دیگر، این گوشی تاییدیه IP68 یا 69 را با موفقیت دریافت کرده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. از جمله ابعاد آن، می‌توان به ضخامت 7 میلی‌متری و وزن 190 گرمی اشاره کرد که نوید یکی از خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار را می‌دهد. شرکت اوپو این گوشی را در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و صورتی به بازار عرضه می‌کند. بر اساس شایعات و گزارش‌های متعدد، تاریخ انتشار آن نیز ظاهراً برای 21 اکتبر (30 مهر) برنامه‌ریزی شده است. بدین ترتیب، باید به زودی آماده معرفی و انتشار تصاویر رسمی و جزئیات این گوشی از سوی شرکت اوپو باشیم.