یک افشاگر معروف و سرشناس در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار تصاویر جدید از گوشی هوشمند تاشو اوپو فایند N3 نشان داد رنگ این دستگاه بسیار خاص‌تر از تمام گوشی‌های هوشمند با رنگ طلایی خواهد بود.

همان‌طورکه می‌دانید گوشی هوشمند تاشو اوپو فایند N3 یا وان پلاس اوپن در تاریخ ۱۹ اکتبر مصادف با ۲۷ مهرماه برای ورود به بازار جهانی معرفی می‌شوند. طی هفته‌های اخیر، اطلاعات گسترده‌ای درباره مشخصات سخت‌افزاری و زبان طراحی دستگاه‌های نام‌برده منتشر شد که نشان می‌داد فرق خاصی در آن‌ها دیده نمی‌شود و تنها یک تغییر نام تجاری صورت گرفته است. البته باید سیستم‌عامل و رابط کاربری در این گوشی‌های تاشدنی فرق می‌کند و همین موضوع احتمالا باعث می‌شود کاربران انتخابی را مطابق سلایق‌شان انجام دهند.

براساس آخرین گزارش‌ها، مدیرعامل وان پلاس، طی یک مصاحبه اختصاصی به‌طورکامل جزئیاتی را درباره طراحی و استفاده از فناوری‌های جدید برای تولید لولا، کاهش فرورفتگی صفحه‌نمایش و سایر موارد به‌اشتراک گذاشت. در سال‌های گذشته، متوجه شدیم وان پلاس و ناتینگ علاقه زیادی به معرفی مشخصات فنی و طراحی گوشی‌هایشان پیش از معرفی رسمی دارند و همواره با انتشار پوستر و تیزر اطلاعاتی را به کاربران می‌دهند تا آن‌ها را متقاعد کنند تا زمان عرضه اولیه صبور باشند.

در گذشته نه‌چندان دور، رندرها و تصاویر گوشی هوشمند تاشو وان پلاس اوپن را دیدیم که تفاوت زیادی با اوپو فایند N3 ندارد و تنها تغییر نام تجاری در این مشاهده می‌شود.اگر به تصاویر و رندهای گوشی دقت کنید آن را به رنگ طلایی با گرمای خاصی مشاهده می‌کنید که به‌صورت کاملا خاص طراحی شده و نشان می‌دهد تیم سازنده زمان زیادی را صرف ساخت آن کرده است. بنابراین، حتی اگر به رنگ طلایی گوشی‌های هوشمند علاقه نداشته نیز کاهش این گوشی خواهید شد.

آمار و بررسی‌ها از شبکه‌ها اجتماعی نشان می‌دهد که ظرافت و باریک بودن اوپو فایند N3 و وان پلاس اوپن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و طیف وسیعی از آن‌ها قصد دارد این گوشی را خریداری کنند. همچنین، رنگ طلایی منحصر‌به‌فرد اوپو فایند N3 می‌تواند یکی دیگر از دلایل مهم برای خرید این گوشی باشد، چراکه بسیار خاص و کاربرپسند خواهد بود. امسال، کمپانی چینی با دست پر وارد بازار گوشی‌های تاشو شدند و بهترین دستگاه‌ها را تولید و روانه بازار کردند؛ برهمین‌اساس، سال آینده سامسونگ باید فکری برای ارائه گوشی تاشو فوق‌العاده بهتری بکند، در غیراین‌صورت بازار را از دست خواهد داد.

درنهایت باید بگوییم نکته جدیدی درباره تاشدنی محبوب و مورد انتظار اوپو فایند N3 و وان پلاس اوپن وجود ندارد و اطلاعات کلیدی دستکاه به‌همراه تصاویر از ظاهر منتشر شده که ذهنیت خوبی را برای کاربران ایجاد می‌کنند. اکنون همگی آماده هستند تا روز پنج‌شنبه این هفته معرفی شوند تا بتوانند برای پیش‌خرید یک نسخه از وان پلاس اوپن یا اوپو فایند N3 اقدام کنند؛ باید یک‌باردیگر یادآور شویم تفاوت‌های این تاشوها در رابط کاربری و سیستم‌عامل است.

اخبار مرتبط: