گزارش‌های جدیدتر نشان می‌دهد گوشی هوشمند اوپو فایند N3 فلیپ با ماژول سه‌گانه دوربین و شارژ سریع ۶۷ واتی معرفی می‌شود.

دی‌ماه سال گذشته، گوشی هوشمند اوپو فایند N2 فلیپ در چین معرفی و پس از گذشت چندماه وارد بازار جهانی شد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند کمپانی چینی اوپو می‌خواهد به‌زودی و در زمان‌بندی مشابه نسل جدید گوشی‌های طرح فلیپ فایند N3 را معرفی کند. وب‌سایت خبری پرایس‌بابا هند با انتشار تصویری اطلاعات دقیقی از پنل پشت دستگاه و مشخصات سخت‌افزاری آن دراختیار کاربران گذاشت؛ در ادامه به جزئیات بیشتری از این گوشی می‌پردازیم.

براساس شماتیکی که مشاهده می‌کنید اوپو فایند N3 فلیپ یک ماژول سه‌گانه دایره‌ای شکل دارد که از سه سنسور میزبانی می‌کند. از نظر ظاهری، شماتیک یادشده تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد. برای مثال، نام هردو شرکت اوپو و هاسل‌بلاد در پنل پشت ثبت شده که نشان‌دهنده همکاری آن‌ها برای ساخت لنزهای این گوشی تاشو است. تنها تفاوت، نقل مکان لوگو هاسل‌بلاد از پایین به درون ماژول دوربین خواهد بود که آن هم دقیق و مورد تایید نیست.

شماتیک اوپو فایند N3

با این‌حال، مشخصات سخت‌افزاری و شماتیک سه تغییر بزرگ و عمده را نشان می‌دهند. به‌عنوان مثال، اوپو فایند N3 فلیپ از صفحه‌نمایش خارجی ۳ اینچی بهره می‌برد که نسبت به نسل گذشته با کاهش جزئی همراه می‌شود. درحالی‌که سایر رقبای بزرگ یعنی موتورولا ریزر ۴۰ اولترا و گلکسی زد فلیپ ۵ از نمایشگرهای بزرگ‌تر درمقایسه با نسل‌های گذشته‌شان برخوردار می‌شوند.

افشاگری‌ها نشان می‌دهد ماژول سه‌گانه دوربین شامل سنسور واید ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی می‌شود.

علاوه‌براین، گوشی تاشو مذکور برای تامین انرژی به باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی متکی می‌شود و توانسته گواهی‌نامه‌ 3C را نیز کسب کند. دراین گزارش، هیچ اشاره‌ه‌ای به مشخصات تراشه‌، حافظه رم و حافظه داخلی اوپو فایند ان ‌۳ فلیپ نشد.

نمایشگر داخلی اوپو فایند N3 فلیپ ۶.۸ اینچی از نوع LTPO امولد خواهد بود که با نرخ به‌روزرسانی تطبیقی ۱۲۰ هرتزی همراه می‌شود تا تجربه کاربری خوبی ارائه دهد. همچنین شماتیک گوشی تاشدنی اوپو نشان می‌دهد یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد که برای تمامی نیازها در حین مکالمه و کنفرانس‌های ویدئویی مناسب خواهد بود.

گوشی تاشدنی اوپو فایند N3 فلیپ احتمالا تا اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار چین شود و پس از گذشت چند هفته آماده عرضه برای ورود به بازار جهانی می‌شود. برای آگاهی بیشتر و انتشار سایر مشخصات سخت‌افزاری دستگاه باید مدت‌زمان بیشتری صبر کنیم تا کمپانی سازنده جزئیاتی دقیق‌تری دراختیار ما قرار دهد.

اخبار مرتبط: تاریخ رونمایی اولین گوشی تاشو وان پلاس مشخص شد