کمپانی وان پلاس اعلام کرد گوشی تاشو وان پلاس فولد تا اواخر تابستان معرفی خواهد شد.

با توجه به اینکه اکثر سازندگان گوشی‌های هوشمند طی سال‌های گذشته دستگاه‌های تاشو پرچمداری را عرضه‌ کرده‌اند، اکنون همه نگاه‌ها به برند وان پلاس است. این شرکت برنامه‌های خود را برای عرضه یک دستگاه تاشو تا پایان تابستان اعلام کرد.

وان پلاس هنوز اطلاعات قابل توجهی در مورد دستگاه تاشو منتشر نکرده، اما بخش خبری سایت Pricebaba جزئیات جالبی را از وان پلاس فولد به‌ اشتراک گذاشت. این رسانه به نقل از یوگش برار، ادعا می‌کند که گوشی تاشو مورد بحث در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ یا همان اواخر تابستان به‌صورت جهانی در ایالت نیویورک رونمایی خواهد شد.

در این گزارش همچنین اشاره شده که وان پلاس فولد در بازارهای مهم جهان از جمله هند و ایالات متحده فروخته خواهد شد. این اطلاعات نوید یک گوشی تاشو پرچمدار جدید را به بازار می‌دهد، زیرا دستگاه‌های پرچمدار گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ بازار قبضه کرده‌اند.

چند سالی است شایعات مربوط به وان پلاس فولد را می‌شنویم و گزارش‌ها ادعا می‌کنند که این یک دستگاه همان نسخه تغییر یافته اوپو فایند ان است؛ جدیدترین اخبار به‌دست آمده نشان می‌دهد که که در واقع وان پلاس فولد نسخه تغییر یافته Oppo Find N3 خواهد بود که شهریور سال جاری در بازار داخلی چین عرضه می‌شود. البته این خبر بدی برای علاقه‌مندان گوشی‌های تاشو نخواهد بود، چراکه تاشوهای اوپو دارای از بهترین فناوری روز بهره می‌برند.

OnePlus Fold در ماه آگوست رونمایی خواهد شد

مشخصات فنی وان پلاس فولد

طبق شایعات گذشته، اوپو Find N3 از صفحه نمایش داخلی ۸ اینچی تاشو با رزولوشن QHD+ و صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی خارجی با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره‌مند است.

این دستگاه به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0 مجهز می‌شود. انتظار می‌رود OnePlus Fold اندروید ۱۳ را با رابط کاربری انحصاری OxygenOS 13.1 به‌صورت پیش فرض اجرا کند.

در انتها از دیگر مشخصات فنی وان پلاس فولد یا اوپو Find N3 می‌توان به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق سریع ۸۰ واتی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۳۲ مگاپیکسلی و دو دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نظر شما درباره گوشی تاشو وان پلاس فولد چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند با پرچمدارهای سامسونگ و دیگر کمپانی‌ها رقابت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: وان پلاس نورد N30 5G رونمایی شد