گوشی تاشدنی اوپو فایند N3 فلیپ با تراشه قدرت‌مند مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس و صفحه‌نمایش تاشو ۶.۸ اینچی معرفی شد.

ساعاتی قبل کمپانی چینی اوپو از جدیدترین گوشی تاشو به‌نام فایند N3 فلیپ رونمایی کرد که قرار است به‌عنوان جانشینی برای نسل قبل یعنی فایند N2 فلیپ وارد بازار شود. درمقام مقایسه، ماژول سه‌گانه دوربین با پیشرفت‌های چشمگیری مواجه شده و از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ۲۴ میلی‌متری با لزرش‌گیر اپتیکال و دیافراگم f/1.8، سنسور اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۴ درجه و سنسور پرتره ۳۲ مگاپیکسلی ۴۷ میلی‌متری با زوم اپتیکال ۲ برابری استفاده می‌کند.

صفحه‌نمایش خارجی ۳.۲۶ اینچی امولد اوپو فایند N3 فلیپ نسبت‌به تغییری نمی‌کند، اما از کیفیت و عملکرد بالاتری بهره‌مند می‌شود که از کاربران می‌توان از تمامی برنامه‌ها و ویجت‌ها بدون نیاز به باز کردن دستگاه استفاده کنند. سخنگوی کمپانی اوپو می‌گوید با این نمایشگر می‌توانید چندین کار را مانند گوش دادن به موسیقی و شبکه‌های اجتماعی انجام دهند.

گوشی تاشدنی اوپو فایند N3 فلیپ به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس مجهز می‌شود که برای عملکرد روان و منسجم با حداکثر حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 همراه می‌شود. همچنین یکی از ویژگی‌های جدید طراحی متفاوت دکمه قطع صدا محسوب می‌شود که مانند گوشی‌های وان پلاس قابلیت شخصی‌سازی دارد.

قابلیت‌های صفحه نمایش بیرونی اوپو Find N3 Flip

سایر مشخصات سخت‌افزاری مشابه نسل گذشته است که شامل تغییراتی نمی‌شود؛ به‌عنوان مثال، صفحه‌نمایش داخلی ۶.۸ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ پیکسل و نخ به‌روزرسانی تطبیق‌پذیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی همراه می‌شود که عملکرد سریعی دارد. پنل دستگاه از شیشه بسیار باریک (UTG) استفاده می‌کند و از سطح روشنایی خودکار ۱۶۰۰ نیتی بهره‌مند می‌شود و عملکرد پایدار دستگاه زیرنور خورشید تثبیت می‌شود.

دربخش نرم‌افزتری، گوشی تاشو اوپو فایند N3 فلیپ به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و رابط کاربری اختصاصی کالر او اس ۱۳.۲ عرضه می‌شود. برای تامین انرژی نیز این دستگاه از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۴۴ واتی استفاده می‌کند که عملکرد بالایی ندارد و کاربران حرفه‌ای نیاز به شارژ مجدد در روز پیدا می‌کنند.

اوپو فایند N3 فلیپ با سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی عرضه می‌شود که قیمت نسخه پایه با پیکربندی ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۹۳۲ دلار و قیمت پیکربندی ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۰۴۲ دلار است. این گوشی از امروز در بازار چین عرضه می‌شود، اما از هشتم سپتامبر برای ورود به بازار جهانی آماده می‌شود؛ همچنین هنوز جزئیاتی از قیمت جهانی دستگاه دردسترس نیست و باید منتظر خبرهای بعدی باشیم.

اخبار مرتبط: اوپو A78 4G معرفی شد