روز گذشته یک وب‌سایت خبری اطلاعات جدیدی از دوربین اوپو فایند N3 را به اشتراک گذاشت؛ در ادامه به جزئیات دوربین این گوشی می‌پردازیم.

انتظار می‌رود کمپانی اوپو از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود به‌نام اوپو فایند N3 رونمایی کند. اگرچه تا عرضه رسمی این دستگاه زمان زیادی باقی مانده، اما برخی منابع اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری دوربین اوپو فایند N3 را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. با توجه اطلاعاتی که تاکنون در دست داریم می‌توان با قاطعیت گفت که این دستگاه با نسل قبلی خود تفاوت‌ چندانی ندارد.

پایگاه خبری 91Mobiles، رندری از گوشی تاشو اوپو فایند N3 به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد تست‌های اولیه اعتبار سنجی EVT را با موفقیت گذرانده است؛ این تست در مراحل اولیه نمونه‌سازی دستگاه انجام می‌شود و استاندارد‌های طراحی گوشی تاشو اوپو را تایید می‌کند.

لازم به ذکر است که رندرهای افشا شده تنها پنل پشتی دستگاه را به ما نشان می‌دهد و از نظر زبان طراحی مشابه نسل قبلی خود است. در قسمت بالایی پنل پشتی دستگاه، سه سنسور دوربین برجسته مشاهده می‌شود که به‌صورت عمودی و در یک راستا قرار گرفته‌اند. سمت راست نیز یک نمایشگر خارجی ۳.۲۶ اینچی می‌بینیم که از طرح نسل قبلی الهام می‌گیرد. علاوه‌بر این، پایین پنل پشت اوپو فایند اس ۳ نام اوپو و هاسلبلاد دیده می‌شود که حاکی از همکاری این دو کمپانی در ساخت لنز دوربین‌های گوشی مذکور دارد.

طبق گزارش‌های همین منبع خبری، مشخصات دوربین اوپو فایند N3 با دوربین گوشی اوپو رنو ۱۰ پرو یکسان است. براین‌اساس، در این گوشی شاهد سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی با لرزش‌گیر اپتیکال، سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۳۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال دو برابری است که تنها تغییر نسبت به نسل گذشته محسوب می‌شود.

در آخر باید بگوییم که جزئیات بیشتر درباره‌ این گوشی منتشر نشده است و باید تا روز معرفی رسمی یا افشاگری‌های بیشتر از سوی منابع‌ اطلاعاتی منتظر بمانیم.

سایر اطلاعات درباره گوشی OPPO Find N3 Flip نیز در حال حاضر در دست نیست، بر این اساس انتظار می‌رود که دستگاه مذکور در آینده نزدیک در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه و همچنین درز و شایعات ظاهر شود.

اخبار مرتبط:‌ معرفی اوپو فایند X6 پرو با تمرکز روی بخش دوربین