اوپو قصد دارد گوشی میان‌رده اوپو A79 5G را با قیمت اقتصادی ۲۴۰ دلار و تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۶۰۲۰ در بازار عرضه کند.

طی چند سال اخیر، اوپو خط تولید گوشی‌های هوشمند خود را گسترش داده است. در این مدت توانسته گوشی‌های خود را با قابلیت‌های جدید در بازار عرضه کند. گوشی میان‌رده اوپو A79 5G در حال حاضر جدیدترین محصول این شرکت محسوب می‌شود. طبق اطلاعات به‌دست آمده، این گوشی در نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۹۹۹۹ روپیه معادل ۲۴۰ دلار روانه بازار می‌شود. اوپو A79 با شبکه ۵G در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

قلب تپنده این دستگاه مجهز به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ است که عملکرد آن را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. اوپو A79 5G دارای صفحه نمایش ال‌سی‌دی ۶.۷۲ اینچی، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی و رزولوشن FHD+ است. برای محافظت بیشتر پنل، روی آن با گلس Panda پوشانده شده که مقاومت قابل قبولی دارد.

اوپو A79 5G

نمایشگر گوشی یاد شده با ۳۹۱ تراکم پیکسلی و حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیت، می‌تواند تمامی اجزای تصاویر را به خوبی و وضوح کامل نمایش دهد. این پنل از استاندارد NTSC برخوردار است و ۹۶ درصد رنگ‌ها را نمایش می‌دهد. اوپو A79 دارای نرخ نمونه‌برداری ۱۸۰ هرتزی است که می‌تواند به سرعت لمس را تشخیص و به آن پاسخ دهد.

ماژول دوربین دوگانه پشتی این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق۲ مگاپیکسلی است. علاوه‌بر‌این، گوشی مذکور دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. اوپو A79 از سیستم عامل ColorOS ۱۳.۱ بر پایه اندروید ۱۳ پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای ۸ گیگابایت حافظه‌رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS ۲.۲ است و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا یک ترابایت از طریق کارت microSD وجود دارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی بهره می‌برد.

امنیت گوشی مورد‌نظر از طریق حسگر اثر انگشت تامین می‌شود و دارای گواهی IP54 است که آن را در مقابل گرد و غبار و قطرات آب مقاوم می‌کند. از دیگر قابلیت‎‌های این دستگاه می‌توان به درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. این دستگاه ۱۹۳ گرمی با ظاهری براق و ابعاد ۷.۶ در ۰.۷۹۹ سانتی‌متری به بازار عرضه می‌شود.

گوشی میان‌رده اوپو A79 5G با قابلیت‌های زیاد و قیمت مناسب، رقیبی سرسخت برای گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

خبر مرتبط: اوپو فایند N3 با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و دوربین Hasselblad معرفی شد؛ باریک و زیبا